han har en knöl bakom örat
Upptäckte en knöl bakom örat på min son när han kanske var 3-4månader och den är fortfarande kvar och han är snart 9 månader nu=( Var till hälsocentralen och pratade med en undersköterska han trode det var vanligt ben bara men han har ju bara på ena sidan men jaha nää det var tydligen ben och det var ingen fara.. Sen pratade jag med han ingen och då sa han att det var en blodådra öhh jaha men då fick jag tid hos en barnläkare och han sa att det inte kunde vara det utan det var en körtel och han frågade hur länge han hade haft den och jag sa ja sen han var ca 3-4 månader jaha nää då kunde et inte vara en körtel sa han då och vi fick ta prover på våran son men dom visade inget ovanligt nähe fick en till tid för nya prover men inte fick han göra några prover utan då sa han att det var en körtel igen fasst han sa att det inte kunde vara det förragången humm js orkar inte med denna dåliga sjukvård!!! Man vet ju alldrig om det kan vara nått farligt alla säger ju olika!! Men har någon mera haft knölar på sina barn??