Någon som har en kombinerad tvätt och torktumlare?
Ni som har en kombinerad tvättmaskin/torktumlare, är ni nöjda? Fungrar det lika bra som om man köper de två separat? Vad har ni för erfarenheter? Tacksam för svar
Ni som har en kombinerad tvättmaskin/torktumlare, är ni nöjda? Fungrar det lika bra som om man köper de två separat? Vad har ni för erfarenheter? Tacksam för svar
de e inte så jätte bra.. de blir för mycke för en maskin.. jag tyckte också de verkade bra.. pratade med min pappa som jobbar ,med att laga vivaror.. han bara skakade på huvudet å sa att de blir för mycke för en maskin för många funktioner för att den ska hålla lika bra som en tvättmaskin och en torktumlare
Jag tänkte nästan det. Tänkte att för det första borde det bli så att man tummar lite på kvalitén och sen att går ena delen sönder så förlorar man hela. Ungefär som att köpa en tv med inbyggd video.
typ.. de e ju smart grej men ah man ska väl inte ha så mycke i en stackars maskin... köpte precis en maskin med så lite funktioner som möjligt.. de finns så mågna onödiga grejor som kan gå sönder känns de som.. du kan få en maskin som spelar en musik sväng när den e färdgi ah de är en hel djungel.. tur man har pappa heheh så slipper man bli totalt lurad.. ananrs hade jag varit ett perfekt offer heheheh
Jag är oxå helt off när det gäller vitvaror
hehe.. tur man inte e ensam.. men ah teknik över huvudtaget e inte min grej.. dem skulle kunna sälja vilken skit somhelst.. jag skulle säkert tycka jag gjort en kalas bra affär till jag kommer hem till sambon som bara tittar på mig och undrar vad jag pysslar med =))).. men de är väl tur att man vet sina brister inte sant??
Njae, tv, dator, dvd, stereo och sådant har jag hyfsad koll på. Men spis, kyl, frys, tvättmaskin, diskmaskin o.s.v. har jag NOLL koll på. Och vi ska köpa både tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin nu
Jag har haft en. Som torktumlare var den bra fast som tvättmaskin tog den alldeles för lång tid, nästan 2 timmar för 40 grader..helt galet!
2 timmar??!!! Kan det ta sån tid?
När jag tvättar i lägenhetens gemensamma tvättstuga tar 40 grader ca 50min.
fast man får ju tänka på att ens egna tvättmaskiner ofta tar längre tid.. fast de finns ju många bra märken på diskmaskin/tvätt/tork.. miele e bra men dyra..
Så tvättmaskiner som tar ca 1 timme är ovanligt?