• KaffeSandra

Eget tryck på body

Är det någon som vet var man kan trycka egna tryck på bodys?

• Svar på tråden Eget tryck på body
  • Inna H

... eller så kan du köpa transfer-papper att lägga i skrivaren, göra en bild med ett helt eget tryck i datorn, skriva ut och stryka på det på bodyn. Då blir det ju helt unikt!

• Kaldorei

det ska jag göra med mina bodysar som jag fått begagnade =)

Inna H skrev 2007-10-30 13:06:45 följande:

... eller så kan du köpa transfer-papper att lägga i skrivaren, göra en bild med ett helt eget tryck i datorn, skriva ut och stryka på det på bodyn. Då blir det ju helt unikt!
  • Kodia
    Grandwega skrev 2022-10-14 16:35:58 följande:

WWW.PRESSIT.SE

Här kan man designa själv och se resultatet direkt på skärmen, ladda upp egna foto eller använd databas med tusentals färdiga bilder, text. Mixa text och bilder som du vill.

Tryckkostnaden ingår dessutom i priset och finns inget minsta antal man måste beställa. Billigt, snabbt och bra kvalité.
    Och du bara råkade snubbla över alla dessa poster och bestämde dig för att dela med dig av detta tips??? Och tror att barnet vill ha en liten body?? Det är ju ändå 15 år nu...
  • Anonvm
    Kodia skrev 2022-10-14 16:52:27 följande:
    Och du bara råkade snubbla över alla dessa poster och bestämde dig för att dela med dig av detta tips??? Och tror att barnet vill ha en liten body?? Det är ju ändå 15 år nu...
    Uppenbart reklam.

Jag roade mig med att anmäla runt 20 inlägg nyss som alla hade det gemensamt att det var mycket gamla trådar och sen hänvisades det till samma firma...

Återstår att se om moderatorerna är lika "på hugget" som när någon på ett sakligt sätt problematiserar invandring eller modereringen här på FL :D
Svar på tråden Eget tryck på body