• smufsen

Vänta-barn-smycke

Hej! Jag vill bara tipsa om jätte fina smycken för alla oss som väntar barn via adoption. Har själv köpt ett som jag skall ha i väntans tider... Smyckena finns på www.studiohelene.se

Elefant - "lång graviditet"
    Hjärta - "gravid i hjärtat"

• Svar på tråden Vänta-barn-smycke
  • Julifru

Åh tack!!!
    Fyller snart år och önskar mig nått fint vänta barn smycke som vi SNART väntar!!

• KimKatt

Verkligen jättefina saker. Beställde ett av halsbanden med ett hjärta. /Kim.

• Marie IE B

Jättefina !
    Jag som har skrivit Miss Dee-halsband på min önskelista till jul.... tur att det är ett tag kvar så man hinner ändra !

• Fru Svensson

Hej alla!
    Fick ett halsband med hjärta och svarta pärlor av mina systrar när jag fyllde år, det var jättefint!! Gullig symbolik och jättesnygg design!

• Hanna1977

Tack TS för tipset!! De är ju jättefina.

• Marie IE B

Jag var så påpassligt på smyckeskurs i går kväll och detta var vad jag åstadkom, inspirerad av adoptionssmyckena.

• skattsessan

Åh vad snyggt, jättefint tycker jag
    vad duktig du är

• Marie IE B

Tack Glad
    Ja jag tycker det blev bra även om man som utomstående inte nödvändigtvis ser symboliken.
    De tre hjärtanen på rad hamnar i höjd med mitt eget hjärta och där var min tanke mamma-pappa-barn eller som ts skrev "gravid i hjärtat". Elefanten går att ta bort om man vill, den sitter i en typ nyckelring-ring, och symboliserar "lång graviditet". Se'n är väl också elefanten symbol för rikedom eller ?

• Hanna1977

Men hjälp, ditt var ju ÄNNU finare!!!Nu vet jag att det är förbjudet att kontakta säljare, gratisreklam mm här på fl, men jag kommer gladeligen att kontakta dig ändå, om du skull vilja tillverka något som jag får köpa? Min dröm är att ha ett "elefanthaldband" med lösa bokstäver i kedjan, t, ex "redan i mitt hjärta" eller "av kärlek" eller "jag väntar" eller "jag längtar" eller nåt!

Marie IE B skrev 2007-11-01 13:59:58 följande:

Tack Ja jag tycker det blev bra även om man som utomstående inte nödvändigtvis ser symboliken. De tre hjärtanen på rad hamnar i höjd med mitt eget hjärta och där var min tanke mamma-pappa-barn eller som ts skrev "gravid i hjärtat". Elefanten går att ta bort om man vill, den sitter i en typ nyckelring-ring, och symboliserar "lång graviditet". Se'n är väl också elefanten symbol för rikedom eller ?
  • Misan9

Vad fint!
    Du är pysslig du! Nu får du fullt upp fram till jul...

• Marie IE B

Åh tack vad gulliga ni är !
    Det är min kompis som har ett företag som anordnar smyckeskurser så jag får väl ta ett snack med henne ;)

• Rismas
    smufsen skrev 2007-10-30 19:58:32 följande:
    Hej! Jag vill bara tipsa om jätte fina smycken för alla oss som väntar barn via adoption. Har själv köpt ett som jag skall ha i väntans tider... Smyckena finns på www.studiohelene.se Elefant - "lång graviditet"Hjärta - "gravid i hjärtat"
    Hej allihopa!åå va fina smycken.jag bara måste dela med mig mitt gravidsmycke som jag har burit sen vi fick medgivandet klart i maj och nu är vi äntligen på gång att skicka våra papper till kirgizistan,Härligt ofattbart.smycket fins på www.silverbaby.se
    Det är jätte många som har sagt "oo vilket vackert annorlunda smycke " och undrat då har jag berättat att vi väntar barn genom adoption och att det är mitt sätt att visa att jag väntar barn i hjärtat och är höggravid!!
    Kram/mia
  • Rismas
    smufsen skrev 2007-10-30 19:58:32 följande:
    Hej! Jag vill bara tipsa om jätte fina smycken för alla oss som väntar barn via adoption. Har själv köpt ett som jag skall ha i väntans tider... Smyckena finns på www.studiohelene.se Elefant - "lång graviditet"Hjärta - "gravid i hjärtat"
    Hej igen jag glömde säga att jag har det som det är en gravid kvinna på och smycket är ganska stort ca 3 cm så det syns bra. jag såg att dom har fått mera fina smycken .kul !
    kram/mia
  • Slartibartfast

heh undrar om en kille även kan ha detta :)
    Jag är ju lika mycket gravid som hustrun

• Farie

Själv har jag ett smycke från Barncancerfonden som det står Hope på...
    Det är ju det som får en att kämpa vidare!

Svar på tråden Vänta-barn-smycke