• Kanina

Hur torka blöta stövlar?

Nu är båda paren gummistövlar blöta inuti! Förstår inte riktigt hur det går till men nu är det ett faktum. Och något par lär behövas i morgon på dagis.

Har läst tips om gula ärtor och tidningspapper. Ärtor har jag inga hemma och tidningspapper går lite ... långsamt. Torkskåp finns inte heller. Har ni några tips?

• Svar på tråden Hur torka blöta stövlar?
  • Saaaraa

torka med hårfön! 

♥ bebis beräknad 10/12 ♥
  • Nyfiken gul

element??

Låt dom stå i närheten av ett element så torkar dom..

Bäst är om dom kan stå ovanpå elementet - tex på en blombräda där dom får lite värme underifrån...

• Underbara ungar

Lägg i lite tidningspapper o stoppa dom upponer över /bakom ett element. Gör INTE det om det är el element dock. Annars får ni köpa en skotork, en sån med slangar man stoppar ner i skon. Annars får du sitta med hårfönen o torka stövlarna på så sett.

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • Kanina

Ok. Tidningspapper på ett element får bli lösningen. Hårtork låter kul men lite tidsödande att sitta o vänta... Tack för tipsen!

• AnnaGBG
    Kanina skrev 2007-10-30 20:44:25 följande:
    Ok. Tidningspapper på ett element får bli lösningen. Hårtork låter kul men lite tidsödande att sitta o vänta... Tack för tipsen!
    Sätt fast hårtorken på något sätt så behöver du inte hålla den. ( det har jag gjort om jag behövt torka något plagg lite akut.
Svar på tråden Hur torka blöta stövlar?