• Anonym

Problem vid sex, ser min pappa...

Ja, jag ser min pappa så fort jag ska ha sex eller vid onani. Nej, jag tänder verkligen inte på min egen pappa! Jag mår dåligt för det här och undrar hur fan jag ska göra för att få det att sluta
    Jag har undrat många gånger ifall det är fler som har det likadant och vad det kan bero på isåfall, snälla kan ingen hjälpa mig med detta. Jag mår otroligt dåligt av att tänka på pappa när jag blir upphetsad.. som en tvångstanke som bara ploppar upp liksom, jag blir så jävla äcklad!!!

• Svar på tråden Problem vid sex, ser min pappa...
  • Anonym

hallå?? ingen??

• Anonym

Har du blivit utnyttjad nån gång, behöver inte vara din pappa utan kanske en äldre man? Som i sin tur relaterar till dina tankar?

• Anonym (hej)

Du är säkerligen inte ensam, det är en tvångstanke du fått tror jag (så vida du inte vet att du blivit utnyttjad sexuellt) men man kan även ha denna tvångstanken och de är svåra att slå bort. Ju mer man vill ,desto mer fäster sig dom där.

• Anonym

Jag kan väl säga att jag aldrig haft en normal syn gällande sex, jag har minnen av att någon tar på mig på ett "olämpligt" sätt då jag var liten, men får inga minnesbilder på vem det var eller när.. Det är otroligt jobbigt i sig!
    Jag har blivit utnyttjad rent sexuellt även senare i livet, då jag skulle fylla 13.
    Finns det någon som varit med om liknande i själva tankarna? Jag vill bara få bort dem, de äcklar mig!

• Anonym

hej... jag lider av samma sak!
    och precis som du säger så har jag minnen av nått som är "felaktigt" men inte vem...

Har också blivit utnyttjad senare i livet.

Jag hr på nått sätt vant mig vid de bilderna så de kommer mer och mer sällan när jag inte ger dom nån energi liksom, utan istället typ öppnar ögonen och fokuserar på lampan eller vad som helst som är i synfältet...

kram.

• Anonym

Hejsan!!

Jag har blivit sexuellt utnyttjad av min egen farfar.
    Mian föräldrar fick reda på det är jag var 16. Har ingen aning om när de tbörjade, men vid tidig ålder skulle jag kunna tro.
    Det hände inget efter att mina föräldrar fått reda på det. Förutom att farfar gav sig...........
    Men ingen som pratade med mig etc.
    Tar jag ipp det nu, så säger min mamma hela tiden. Hur ska vi veta att det är sant, vi var ju inte med.
    Nu lever jag tillsammans med en underbar sambo. Som vet precis allt om mig. Vi har varit ett par i nio år. Men vid visa tillfällen han tar i mig, så blir jag äcklad och int evill. Har inte sex så ofta heller, då det inte känns helt rätt.

Nu dog min farfar det här året.  På begravningen så fällde jag inte en enda år. Jag kände bara en massa hat, glad att han inte finns mer.

Min mamma kom fram till mig efter begravningen och sa. Du har inget dåligt psyke, som inte gråter. Men jag förstår inte varför jag ska gråta.

Önskar ju att mina öräldrar ska tro mig, det har ju hänt.

• Anonym (hej)

Kanske hypnos skulle vara något för dig TS? Så kanske det kommer upp att du har blivit sexuellt utnyttjad och av vem.

• Anonym

en till här ....huvva...trodde jag var ensam om denna sjuka företeelse

• Anonym

Hade så för ett tag sen, jättekonstigt och obehagligt.
    Jag har inte varit med om några övergrepp, vet inte varför jag hade det men inte nu längre.

Svar på tråden Problem vid sex, ser min pappa...