• Anonym

Sperma som rinner ut långt tid efter sex????

Haft intesivt och mycket sex med en man under en veckas tid. Han har kommit i mig flera gånger per dygn. Detta var några dagar sedan. Upplevde idag att det flöt något spermaliknande ur mig när jag kissade...Kan sperma rinna ut så lång tid efter..?

• Svar på tråden Sperma som rinner ut långt tid efter sex????
  • Mesangium

Det kan den nog. Eller så var det en flytning bara. Kanske lite mer troligt. =)

• Anonym

TS sperma kan rinna flera dar efter sex.

• Anonym
    Mesangium skrev 2007-10-30 22:26:50 följande:
    Det kan den nog. Eller så var det en flytning bara. Kanske lite mer troligt. =)
    Mm..men det var liksom inte så "slajmigt" som en flytning, utan mer spermakonsistens...Dock doftfritt...Dessutom brukar jag inte ha flytningar...
  • Mesangium
    Anonym skrev 2007-10-30 22:28:44 följande:
    Mm..men det var liksom inte så "slajmigt" som en flytning, utan mer spermakonsistens...Dock doftfritt...Dessutom brukar jag inte ha flytningar...
    Ja,.. ja då var det nog sperman. Har den inte runnit ut tidigare så.. =) Ibland är den ju rätt.. tjock. Hehh
  • Anonym
    Mesangium skrev 2007-10-30 22:30:00 följande:
    Ja,.. ja då var det nog sperman. Har den inte runnit ut tidigare så.. =) Ibland är den ju rätt.. tjock. Hehh
    häftigt i så fall
  • Anonym

haha det rann ut idag också

• Mesangium

TS, kan ju vara idé att kolla hos gynekologen om det fortsätter. Det kan ju vara något annat..

• Anonym
    Mesangium skrev 2007-11-02 12:24:43 följande:
    TS, kan ju vara idé att kolla hos gynekologen om det fortsätter. Det kan ju vara något annat..
    som?
  • Mesangium
    Mesangium skrev 2007-11-02 12:24:43 följande:
    Som en könssjukdom.
  • Anonym
    Mesangium skrev 2007-11-02 12:30:49 följande:
    Som en könssjukdom.
    ge exempel på sjukdomar som inte har några andra symtom än vit doftfri "flytning"
  • Anonym
    kurresmatte skrev 2007-11-02 14:02:47 följande:
    TS ALLA tjejer har flytningar mer eller mindre och i samband med tex ÄL
    hehe jaja, men jag känner väl min egen kropp? jag har vanligtvis inte (synliga iaf) flytningar
  • Mesangium
    Anonym skrev 2007-11-02 12:35:44 följande:
    ge exempel på sjukdomar som inte har några andra symtom än vit doftfri "flytning"
    Det är inte alltid symptomen är enligt reglerna.

Du kan ha urinvägsinfektion, klamydia, gonorré, herpes...
Svar på tråden Sperma som rinner ut långt tid efter sex????