• Anonym (Hjälp)

Hur kan man se vilka sidor som besökts

Har mozilla och windows vista.
    Har en stark magkänsla av att min man ljuger för mig, han har gjort det förr och jag har frågat honom men han nekar som alltid.
    Han har nog tryckt på rensa känslig data, kan jag ändå se på nått sätt?
    Snälla hjälp.

• Svar på tråden Hur kan man se vilka sidor som besökts
  • Anonym (tror)

gå in på "den här datorn" välj hårdisk C och klicka sen på documents änd settings ,därefter kan du välja på "bakåt pilen" högst upp till vänster (där är en mindre pil på sidan av bakåt pilen) där kan du välja "tidigare" och vilken dag du nu vill kolla på.
    hoppas du förstår hehe

• Anonym (Hjälp)

Funkade inte på våran data

• Anonym (tror)

hmm...märkligt.
    kan du inte gå in och söka på "den här datorn" och söka på Historik

• Hagberg

Man kan både i explorer och mozilla radera tidigare besökta platser. Och om man är smart raderar man tempfiler och cookies.
    Däremot är det svårare att bli av med sökord i explorer. Så testa att gå in på google och skriv något ord och se om det har sökts på det tidigare.

Sedan finns det program man kan ladda ner som lagrar info om surfandet. Dock har jag ingen erfarenhet av dessa program eftersom jag själv inte behövt detta.

• Bimbo Månskugga

På våran dator finns det på displayen högst upp i rutan, om du har internet explorer en knapp som ser ut som en klocka med en grön vriden pil runt, det är en history knapp, så funkard et på våran, det är dte enda jag kan hjälpa dig med

Om man inte satsar vinner man inget
  • Anonym (tror)
    Hagberg skrev 2007-10-31 10:13:03 följande:
    Man kan både i explorer och mozilla radera tidigare besökta platser. Och om man är smart raderar man tempfiler och cookies.Däremot är det svårare att bli av med sökord i explorer. Så testa att gå in på google och skriv något ord och se om det har sökts på det tidigare.Sedan finns det program man kan ladda ner som lagrar info om surfandet. Dock har jag ingen erfarenhet av dessa program eftersom jag själv inte behövt detta.

finns något som man kan ladda ner som heter "Keylogger" ,det programmet sparar precis allt som trycks in på tangentbordet....varenda knappslag.

Du kan ha den som en dold ikon och med lösenord och hela köret föa att bara du ska kunna nå den.

• Anonym (Hjälp)

På cookies står det att han besökt elite ladies och adultfriend finder och en massa annat men han säger att det kommer upp när han laddar ner musik mm

• Anonym (tror)
    Anonym (Hjälp) skrev 2007-10-31 10:20:36 följande:
    På cookies står det att han besökt elite ladies och adultfriend finder och en massa annat men han säger att det kommer upp när han laddar ner musik mm
    har han gjort det så krävs det att han är medlem...gå in på någon av dom sidorna då ,då ser du ju om han har något inloggnings namn...det brukar oftast synas på första sidan (inloggnings sidan alltså) själv inloggnings namnet brukar i vissa fall sparas
  • Anonym (sea)

gå in på "visa" ... sen "explorer-fält".. "tidigare" och sen kan du kolla..

• Anonym (man)

Adultfiendfinder är en av de mest kända spam/popup syndarna som finns. Surfar man runt och letar musik så är det i princip omöjligt att undvika att få en cookie från dem.

• Anonym

jag e tjej o laddar hem musik o då kommer de faktist upp adult frind finder så de kan faktiskt vara sant.

Svar på tråden Hur kan man se vilka sidor som besökts