• Prinsessan Viktoria

PANIK! ( dop present) : )

Hejsan!
    Jag och sambon ska på dop om ca 2 veckor, en av hans barndoms vänner har blivit pappa.
    Det är en liten flicka på 3 månader som ska döpas.

VAD ska vi ge i dop present som är roligt och som inte kommer i x antal exemplar.
    Är ute efter något annorlunda, eget, minnesvärt och kanske inte hamnar i ngn låda eller bara blir stående.

Helst inget smycke a'la stjärntecken, sparbössa/fotoalbum i silver etc etc,

Någon som har bra ideér tips.??

Tack på förhand

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-31 16:56:15:
    Hej allihopa
    Ska genast plöja igenom era fina tips.

när jag hittat några bra får sambon vara med och välja ur alternativen

Ännu en gång JÄTTE TACK!

• Svar på tråden PANIK! ( dop present) : )
  • Annkan

Gosh det finns såååå mycket fina saker ju
    Kolla här först och främst, bra med tips där. Annars sök sök sök, fast inte för mycket för då kan du aldrig välja!

www.doppresent.se/

• Leopi

i babyaffärer och på panduro hobby finns ett kitt med gips och ram där de kan göra sina egna hand och fotavtryck. Väldigt populärt, fast sällan något de får.

• Leopi

i babyaffärer och på panduro hobby finns ett kitt med gips och ram där de kan göra sina egna hand och fotavtryck. Väldigt populärt, fast sällan något de får.

• SIN74

De klassiska paketen känner ni ju till. Den roligaste paketen jag varit med om: Kompisen hade samlat olika saker från året bebisen är född. Särskilda nyheter/skvaller, info om astrologi för de med det födelsedatumet mm. Lite kort om tid till det kanske.

• Leopi

• Veliga Mamman

En hemmagjord födelse/doptavla

Jag gjorde en till syrrans pojk. Bild finns i moitt bildgalleri under Övrigt...

• iconic

En vetekudde från bejlas gåva. Finns som kanin och gris för barnen. Superfina och använbara. perfekt att värma i mikron och lägga i barnvagnen i vinter, senare en bra kompis när man får ont i magen. finns att köpa i t.ex hälsokostbutiker.

Annars t.ex nån fin träleksak från brio, en bok -  typ min skattkammare el liknande

Svar på tråden PANIK! ( dop present) : )