• Russinkastrull

IKEAS Domsjö diskho - hur rengöra?

Vi köpte IKEAS diskho Domsjö tiöö vårt nya kök men nu efter snart 1 års användning så är det svårt att få den ren. Har liksom blivit en grådaskig hinna över porslinet i hoarna... Är det någon som har något bra tips på hur få bort det? Kanske kan man använda sig av något medel som man rengör badkar med? Har inte haft badkar själv sen jag var liten så kan inte mycket om den marknaden. Annars kanske det finns någon tiltigt bra husmorskur ?

Hoppas på svar då jag blir så frusterad varje gång jag är där och diskar, sköljer eller vad jag nu gör .

• Svar på tråden IKEAS Domsjö diskho - hur rengöra?
  • Angelven

Lidl Cillit Bang ? Sambon använder den till det mesta - den tar allt vi gett oss på hittils.

• carola1977

Är det samma material som handfat eller? I sånt fall är Vim Cream (eller heter det Jif nu) överlägset bäst att rengöra med .

• Sthlmteddy

Vi har ett allrengöringsmedel från Universalbolaget, det är verkligen kanon, funkar till allt.

• Russinkastrull

Tack snälla för tipsen! Ja, det är samma material som handfat. Ska ut och shoppa rengöringsmedel imorgon så ska den bli skinande fin igen .

Svar på tråden IKEAS Domsjö diskho - hur rengöra?