• Lilla Gnillot

Hur få jag slut på stek-os lukt??

Hjälp!!!
    igår, mitt i bacon-stekning gick våran köksfläkt sönder!!!!
    Gaahh va irriterande, inatt vaknade jag av os å lukt som fortfarande luktade! Lika jäkla illa idag åxå trots vädring å städning!!
    Nån som har nåt bra tips hur jag blir av med lukten lite snabbt?? Sätter sig å kläder å allt!! BläääH!!!
    ***********HJÄLP!!***************

• Svar på tråden Hur få jag slut på stek-os lukt??
  • 061104

Låter som om du stekte bacon åt en hel restaurang, har aldrig varit med om att det luktat så länge efteråt. & då steker jag utan att fläkten är på ibland.

• Panna82

Vädra, vädra, vädra. Häng ut kläderna som luktar.

• kobra

köp aromabrännare, citron bla renarluften, alltså du köper såna där små flaskor med olika lukter.. aromterapi

• Lilla Gnillot

Tjoho! Har provat me nån lukt-spray, ingen effekt, men rökelse ska jag prova... har jag ju hemma!
    Funkar inte det blire sån där luktolja som man eldar under..

061104: 2 bacon pkt räkte för att få hela huset inpyrt... bläääh
    så passa dej nästa gång

tack för tipsen!! ***Vädrar å eldar rökelser***

• 061104
    Lilla Gnillot skrev 2007-10-31 15:17:17 följande:
    Tjoho! Har provat me nån lukt-spray, ingen effekt, men rökelse ska jag prova... har jag ju hemma!Funkar inte det blire sån där luktolja som man eldar under..061104: 2 bacon pkt räkte för att få hela huset inpyrt... blääähså passa dej nästa gång tack för tipsen!! ***Vädrar å eldar rökelser***
    Haha, du nu ska jag då passa mig, det tycks ju inte vara en höjdare iaf, hopaps man slipper
Svar på tråden Hur få jag slut på stek-os lukt??