• jansson77

Ingen mens, inget plus????

Väntade min mens i lördags, den är "alltid" på 28 dagar......Hade mensvärk och tänkte att det var på G.....ingen mens.....
    Testade igårkväll med gravtest, minus.....Ingen mens.....

Vad 17 kan det bero på?? Är ju inne på dag 33 nu????

• Svar på tråden Ingen mens, inget plus????
  • min dotter Julia

låg hormonare?!  Vilket test använde du? hållt dig i 4 timmar?

• jansson77

Näe, jag hade inte kissat på 2 timmar, men eftersom jag testade typ 4-5 dagar efter beräknad mens så borde det visat plus OM det nu varit plus.......

Borde väl testat på morgonen men jag kunde inte hålla mig......

• min dotter Julia

då jag blev gravid så i vecka 5+6 något var ja hos gyn och deras tester visade som hon sa till mig -Ja du är svagt gravid.. Hur man nu kan vara det.. Jag fick +med CB på dag 35

Konstigt att de inte visar. Ni hade väl gjort ngn behandling nu? tror ja läste på din pres.

• jansson77

Näe, det var två månader sedan sista behandlingen, så OM jag nu mot all förmodan skulle vara gravid så har det skett på egen hand, men jag tror verkligén inte jag är gravid, eller rättare sagt jag vågar inte tro nåt......

Men, jag kan inte släppa detta förrän mensen kommer!!

• min dotter Julia

Har du ALLTID regelbunden även då du får behandling eller inte?!

• min dotter Julia
    min dotter Julia skrev 2007-11-01 15:29:25 följande:
    Har du ALLTID regelbunden även då du får behandling eller inte?!
    sorry läste din start igen..  har du koll på din egna äl?!  Så länge inte mensen kommer så finns ju hoppet =)
  • TRE E

När jag gjort IVF så kom andra mensen på dag 33 mot dag 27 som den alltid annars kommer på.

Kan det vara likadant för dig?

• Cia o krabaten

Testa med morgonurin istället.
    Jag har flera ggr haft svaga + med morgonurin på Bim +5 tex.
    Lycka till!

• Billan n

JANSSON77: Hur går det??? vet du din normala kroppstemp??? på det sättet fick jag reda på att jag va gravid, när jag gick över BIM dagen så kolla jag tempen och den va fortfarande hög då misstänkte jag att jag var gravid vilket jag va...Men slutade i missfall, men det jag ville säga är att TESTA MED TEMPEN.......Är den hög är du troligtvis gravid

• jansson77

Jag väntar ju nu på andra mesen efter misslyckat ivf, så det kanske strular bara därför.....Dock kommer den alltid på rätt dag, 28 dagar.....

Har tyvärr ingen koll på tempen, hur funkar det, exakt hur mycket högre har man om man är gravid, bara 0. nåt eller kan det vara en grad mer??

Sista gången kände jag inte av Äl så noga så jag kan ju inte svära på när den var, jag bara misstänkte.....Men, jag har alltid ÄL 14 dagar och mens 28 dagar, så har det varit i 3 år iaf sedan jag började kolla

Svar på tråden Ingen mens, inget plus????