• martina426

Vilken katalog är bäst att beställa kläder från?

Hej!!

jag har ingen vana att beställa kläder från kataloger så jag behöver eran hjälp:

Vilken katalog tycker ni är bäst att beställa från? Att storlekarna brukar oftast passa åså!

Kramar Martina

• Svar på tråden Vilken katalog är bäst att beställa kläder från?
  • Linda1976

jag gillar H&M - man vet vad man får!

• Isanna

Josefssons gillar jag! Bra kläder.

• CeciliaBa

Det finns ju en uppsjö av kataloger:
    Det ger ju naturligtvis en massa möjligheter på samma sätt som deet kan vara svårt att välja.
    Du måste nog bestämma dig för vem är jag?
    Vill du handla mode - kolla La redoute www.laredoute.se en kanon fin men lite dyr katalog

La redoute är en fransk katalog med franska storlekar så beställ alltid en storlek större än vad du brukar göra så blir det nog bra

• Nyfiken gul

jag brukar beställa mestadels från LaRedoute... För att de har lite annat sortiment på kläder, lite udda grejor.. Allt ifrån stora modeskapare till vanlig hederlig postorder.... Allt luktar inte direkt "Ellos" om du förstår min poäng....

Storlekarna där är blandat.. för det mesta är det små storlekar men barnkläder jag beställt har varit jättestora i vanliga storlekarna...

• martina426

Linda 1976:

Brukar alltid handla på Hm och har även deras katalog, men jag tycker att deras kvalite kan var dåligt ibland!! mne jag det är som du säger man vet ju vad man får, och de har rätt bra priser!

LaRedoute tycker jag är lite väl häfftig på deras priser!!

• CB72

Jag beställer från BON ' A PARTE
    www.bonaparte.se

Bra i stl å fina färger..
    Man kan matcha en "typ" en tröja som man har köpt för över 1år sedan till den senaste katalogen som har kommit.. Deras fägrskala är nogrant uträknat..Så dom passar ihop men varann...
    Toppen tycker jag..

//CB72...

• NinaFina

Brukar oftast handla från HM och Halens.

• Fornarina

ingen :( kvalité är urdålig!
    dock Macy's vore bra att ha här och Victoria's secret

• martina426

Men hur är Ellos katalogen som??

Svar på tråden Vilken katalog är bäst att beställa kläder från?