• Tosires

Spindelmannen som tjejtröja?

Jag vill köpa en tröja/t-shirt med Spindelmannen på som är en tjejtröja. Är det någon som har sett det?

• Svar på tråden Spindelmannen som tjejtröja?
  • Catzzy

nix det har jag inte gjort sorry.

• Leija

Hur ser en spindelmannen tjej tröja ut?
    Köp en bara o ta på henne så är det en spindelmannen tjej tröja ;oP
    eller menar du typ rosa med spindelmannen på?
    Fattar inte...

• Lovely Rita

Spindelmannentröjor kan väl alla ha...

• Ollibollmora

Jag har sett tröjor med spindelmannenmotiv på HM bland annat. Om det är till en kille eller tjej vet jag inte, det beror på hur du bedömmer vad som är en killtröja respektive tjejtröja:)

• Tosires

Jag är själv förskollärare och väl insatt i genusvetenskap. Jag "mixar" kläder till min son samt använder mkt unisexkläder.

Vad jag var ute efter var att hitta en tröja som var "riktad" åt en tjej med just spindelmannen på. Jag är mest intresserad av om det verkligen finns. Sedan förstår jag självklart att jag kan köpa vilken som helst och använda på en flicka.

Har ni bland annat tänkt på att det inte finns trosor med spindelmannen på? (har ni mot all förmodan hittat sett det så vill jag gärna veta vart!)

Det här ämnet kan man diskutera hur mkt som helst.

• J e s s i

Min tjej älskar också Spindelmannen och de enda kläderna med honom på som jag har sett har funnits på killavdelningar. Jag tycker det är synd, fast å andra sidan spelar det ju ingen roll om man handlar kläderna på tjej eller killavdelningen.

• Needy

När min dotter var inne i en spindelmannen period fick vi handla på pojkavdelningen.

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • magdalena 80

Tror nog det kan vara svårt att hitta tjejiga kläder med spindelmannen på... Det man kan göra är väl att köpa en kortärmad spindelmannen tröja o ha t.ex. en röd långärmad under. Då blir det lite mera tjejigt.

• Bakeapple

Jag har sett tjejig spindelmannentröja, men kommer faktiskt inte ihåg var. TROR att det var på hm.... Den var rosa med spindelmannenmotiv med glitter på.

Svar på tråden Spindelmannen som tjejtröja?