• Anonym (undrande)

Morgonandedräkt

Är det bara jag eller tycker flera att det är lite småobehagligt att "kela" o pussas/kyssas precis när man vaknat med tanke på att man inte alls luktar gott i munnen då, varken en själv eller partnern. Känns som man helst vill undvika det faktiskt just då. Men adnra kanske inte bryr sej?
    HUR GÖR NI?

• Svar på tråden Morgonandedräkt
  • Anonym

haha...de tror jag alla ogillar. brukar ta en klunk vatten o skölja bort den äkliga doften, eller passa på att borsta tänderna då jag går upp på toa på morgonen..men varken jag eller min sambo bryr sej särskilt mycket...vi hinner nämligen aldrig mysa på morgonen nästan...väldigt sällan..

• Rombin

njaa... det är väl inget man prioriterar att göra när man vaknar... pussas alltså... men å andra sidan är väl båda medvetna om att ingen luktar/smakar godis i minnen när man är nyvaken... så det är väl lika för båda.... vi brukar ge en gomorron puss ... men att kyssa varann .?,.. njaaa..... helst inte.... man är ju lite torr i munnen när vaknar åxå..

• Anonym

Torr puss kan väl vara ok... Inga kyssar dock. Urk! Måste borsta först.

Har jag en man får han lära sig att det inte blir något kel eller sex på morgonen. Det är min absolut sämsta tid på dagen.

• Anonym (undrande)

hhah ok..men detta med att ha sex direkt efter man vaknar då?? måste ju leda till att man kommer nära varandra åtminstånde liiite..haha.
    Typtiskt jag att överanalysera men e bara nyfiken.
    (har själv aldrig haft sex nyvaken, skulle aldrig vilja med tanke på just andedräkten)

• Anonym (morgonsex)

äsch det är väl inte så farligt? gos på morgonen är ju det bästa som finns. mmm morgonsex. andedräkten kanske inte är smaskig, men vad tusan!

• Sealion

det bryr jag mig inte om,.. morgon mys så gott,,

• Anonym

Nja! Sex på morgonen?!

Om jag bli smekt och får halvsova under tiden. Han sticker in den när vi ligger i skedställning. Mmmmm! Trevligt sätt att bli väckt på. ...men inga kyssar då.

• Anonym

No way! Inget hångel på morgonen, urk.

• Anonym (morgonmys)

Senast i morse fick jag vakna till skön sex, dock utan tungkyssar Men det hindrar oss ju inte från att kyssa varandra över resten av kroppen. T.ex. brukar jag kyssa min kille på halsen undertiden vi har sex. Det är nått han älskar i vanliga fall också så han klagar inte

Men egentligen är jag en sån som älskar heta kyssar och kan ligga och hångla i flera timmar utan att tröttna minsta lilla (samma sak med min kille, tack och lov ) så oftast, om vi inte blir alldeles för ivriga och inte kan vänta med att ha sex, brukar vi gå upp en snabbis och borsta tänderna.

• Anonym (undrande)

hehe tycker att det är intressant hur olika folk gör o tycker, så puffar lite

Svar på tråden Morgonandedräkt