• Anonym

Tre rynkor i pannan, mår dåligt

Detta kanske låter som ett fjantigt problem, men jag är inne i nån åldersnojja.
    är 27 år och har fått 3 rynkor i pannan... kanske har dom varit där förut men att jag inte tänkt på dom..

kan man förhindra att dom blir "djupare"?

• Svar på tråden Tre rynkor i pannan, mår dåligt
  • Anonym

Sluta kisa, sluta skratta, sluta grubbla.....typ, hehe....är 29 å upptäckte kråkor i ögonvråna i förrgår...tungt!

• Anonym

ska tejpa fast pannan så att den inte kan röra sig

• Titrania

Har två ord för dig: Bo-Tox ^^ Nä, skämt åsido, man åldras - det är väl inget att få noja för? Jag har haft skrattrynkor sen jag var tonåring ^^

• Anonym

Jo jag är nojjig, usch

• Anonym

Jag var 25 när jag fick min åldersnoja, nu fyller jag snart 29 och nu har den gått över

• Anonym (28)

Är 28 och har just upptäckt att jag är rynkig här och där i aniktet när jag ler.Ska bara se sur ut nu..

Nej men seriöst,är det ett stort problem TS så kan du ju anända dig av botoxinjektioner.

• Anonym

Många skrattrynkor = man har levt ett lyckligt och glatt liv. Det ska man ju vara STOLT över.

• Anonym

Det är bara ni själva som ser dem, det lovar jag.

• Anonym (Sluta sola)

Sluta sola... Använd solskydd.. Solglasögon... Så förhindrar du mkt... Det är solen som gör att huden åldras... Om du röker sluta röka... Drick inte mkt alkohol..
    Jag tycker det är riktigt lustigt när svenska "kändisar" går ut med att de tar botox för sina rynkor.. Men ändå fortsätter de sola och är bruna som pepparkakor... Som att kasta pengarna åt grisarna..

• Jamson

Skaffa några ungar så hinner du inte stå och spegla dig och leta rynkor, jag är glad om jag hinner dra borsten genom håret på morgonen.
    Det finns värre saker att bekymra sig om!

• Anonym

röker och dricker inte men gillar sooool! :)

• Anonym (Sluta sola)

Gillar du sol får dum allt stå ut med rynkor.. Enkel matematik..

• Anonym (***)

Köp bra hudvårdsprodukter. Om din hy mår bra så ser du inte "rynkorna", Gillar oxå att sola men använder solskydd även när jag är brun, använder oxå after sun kräm. Har börjat använda krämer med c-vitamin i.

• Anonym (Sluta sola)

Jag solar inte alls längre och har inte gjort det på 10 år.. Har nästan inga rynkor alls... Är 35 år...

Svar på tråden Tre rynkor i pannan, mår dåligt