• Sussa06

Kan man ha väldigt korta shorts när man passerat 30..?

Kan man det? Det var ett tag sedan jag var ute

Jag ska på en halloweenfest och kommer att ha en svart halterneck-top, shortsen (svarta, lite glansiga), svarta strumpbyxor typ 40 den, ett metallicfärgat skärp och svarta stövlar...

Trivs jätte bra med dessa kläder men börjar undra om jag kan ha det på mig..? Jag är normalbyggd, ingen benget, storlek 38/40. Eller är sådana här shorts för 20 åringar och kommer jag se ut som en patetisk 30+are som försöker se ut som 20??

Jag köpte shortsen på Vero Moda, skit snygga, slutar ungefär 10 cm ovanför knäskålen.

Vad tror ni, är jag ute och cyklar??

Dizza eller hizza

• Svar på tråden Kan man ha väldigt korta shorts när man passerat 30..?
  • AnnaGBG

10 cm ovanför knäskålen är ju inte så kort... Men oavsett kan du ha dem. Jag hade jättekorta shorts i somras och var dösnygg ( 32 år )

• Nallepigan

Klart du kan ha det. :)

• Bollen82

Tycker inte åldern har så mycket med saken att göra..
    kan du bära upp det med stil så varför inte?!

• ALM

Vilken gullig fråga Jag brukar känna som dig när det väl är dags för partaj, jag har ju liksom stått still sen sist så jag vet inte vad som är ok. Men jag tycker det låter skitsnyggt och du kommer blir ursnygg i det med. Dessutom är 30 ingen åler

När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
  • NattravN

hizza!!! Även om du hade varit 60 + hade jag sagt det utan att blinka!

• Sussa06

Tack, nu känns det genast lite bättre

• affliction

Tycker absolut du ska ha kläderna! Om du trivs i dem, kommer det synas på hela dig. Om du känner dig det minsta obekväm m något då ska du absolut inte ha det på dig. Ha det så roligt!

Svar på tråden Kan man ha väldigt korta shorts när man passerat 30..?