Gravid efter IVF/FET med BF juli 2008
Har precis testat + efter ett FET. Beräknat Bf är den 9 juli enligt senaste mensen.
Nån som vill hänga med?
Har precis testat + efter ett FET. Beräknat Bf är den 9 juli enligt senaste mensen.
Nån som vill hänga med?
Ingen?
Hej!
Har också precia testat plus. Efter första färskförsöket. Bf 9 juli.
Kul.. Hoppas vi blir några fler som kan följas åt. När har du VUL?
Jag har inte ringt min klinik än. Har min riktiga testdag på måndag, och tänkte ringa då. Testade ju plus igår, och var inte hemma med telefonnummer och sånt, utan i sommarstugan. Så jag ska ringa på måndag, och får väl tid för vul då.
Wow - jag är med i en Äntligen gravid-tråd
Vågar jag mig in här... känns väldigt tidigt. Har gjort FET med testdag måndag. Tjuvtestade idag och fick ett plus
Har ett MA i baggaget och är ganska återhållsam med gjädjetjuten. Blev så himla besviken sist. Hur stor är risken för missfall efter plus?
Ledsen om jag drar ner stämningen. Vill bara inte ta ut något i förskott den här gången...
Mattea: Jag har inte haft nåt MF men är ändå jätte orolig. Har inte riktigt kunna glädjas åt det hela än... Så du är inte ensam!
Kikar inom. Vågar inte ansluta mig riktigt än. Har nyligen gjort vår tredje IVF-behandling och plussade för lite mer än en vecka sedan. Har ett MA i bagaget och är därför lite återhållsam med glädjeyran tills efter VUL. Återkommer förhoppningsvis då. Lycka till alla
Hej!
Jag känner mig också orolig för att något ska gå snett, det är ju så väldigt tidigt i graviditeten. Men samtidigt är jag väldigt väldigt glad, jag har ju aldrig kommit så här långt tidigare. Första gången som gravid. Och heller aldrig fått missfall. Förstår att ni som fått det tidigare är extra oroliga. Jag längtar till vul:et, ser allt bra ut kommer det kännas mycket bättre då.
Kul att vi blivit några fler!
Gjorde något knäppt igår...... Förstår inte varför. Var och shoppade med mamma och svärmor och helt plötsligt har lite babykläder letat sig ner i mina kassar. Förstår inte varför jag köpte dem. Drog en vit lögn om att jag handlade åt en vännina som precis fått barn. Lite väl tidigt att handla men....... jaja måtte jag nu få användning för dem.
Kram på er alla
Whoolet, lite extra kul när det var du.. Du som knappt vågat lägga till dig som gravid på några listor än. Och så köper du barnkläder! Men det är bra! Vi måste få vara glada och förhoppningsfulla även om saker och ting fortfarande kan gå fel.