• Anonym

Varför kysser han mig inte?

Alla är ju olika, men kan de verkligen finnas de som inte tycker om att kyssas? Jag känner mig 100 självsäker när det gäller att kyssas, jag vet att jag inteär dålig. Jag luktar inte äckligt, jag är inte smutsigt. Men ändå kysser han mig inte. Vi kan mysa, kramas, titta på varandra, HA SEX, men inte en enda kyss. Inte ens i stundens hetta under sexet.

Är det mig han har något emot eller tycker han inte om att hångla?

• Svar på tråden Varför kysser han mig inte?
  • Anonym

Min pojkvän är likadan jag blir jätte ledsen

• Anonym (.-.-.)

För något år sen träffade jag en skitgullig kille, vi hade det bra under den perioden man lärde känna varandra, sen började jag fundera på varför jag inte fått en enda puss eller kyss, vi hade gjort annat liksom. Men nej, då var han en sån som inte gillade att pussas (fan, han hade världens mest underbara läppar!), Han berättade att hans ex också hade stört sig på det.

så visst finns det såna, knäppt nog.

• Anonym (också)

sån är min sambo också, jättetråkigt! Har försökt påpeka det men inte hjälper det...

• sagogrynet82

jag var ihop med en kille som inte ville kyssas, jag fick reda på att han inte ville kyssas förrän man hade en riktigt seriös relation, men att knulla var ju inte tillräckligt seriös, svin!

fråga, det är bästa sättet att få reda på hur det ligger till!

• Anonym (likadant)

Min man är precis likadan! Men han kan pussa mig var som hellst, bara inte på munnen. Vet inte varför. Och han som var såååå underbar på att hångla i början av vårat förhållande...

• Anonym

Min kille älskar att kyssas, men använder för mycket tunga enlugt mig. det känns som att bli våldtagen i munnen. lagom är bäst. jag har ju börjat värja mig nu när han kommer med sin tunga...

• Anonym

Ja, jag förstår inte det! Jag ser inte logiken i det hela. Kan få en känsla av det är som sagogrynet82 skriver; att det inte är seriöst nog för att kyssas men sätta på mig kan han!
    EFtersom jag redan sen innan har problem med självkänslan hjälper ju inte detta dirket. Är det verkligen mig han vill ha sex med?

• Anonym (likadant)

Anonym skrev 2007-11-02 07:26:12 följande:

Min kille älskar att kyssas, men använder för mycket tunga enlugt mig. det känns som att bli våldtagen i munnen. lagom är bäst. jag har ju börjat värja mig nu när han kommer med sin tunga...
    Haha, men då är ju kyssarna som allra bäst!! Smaken är som baken
  • fairyfloss

Anonym skrev 2007-11-02 07:29:10 följande:

Ja, jag förstår inte det! Jag ser inte logiken i det hela. Kan få en känsla av det är som sagogrynet82 skriver; att det inte är seriöst nog för att kyssas men sätta på mig kan han!EFtersom jag redan sen innan har problem med självkänslan hjälper ju inte detta dirket. Är det verkligen mig han vill ha sex med?
    TS, det behöver ju inte vara så dock, vi har varit ihop i tre år och allt annat är jättebra, det är bara att han typ har tappat intressed för att kyssas.
  • Anonym (:-()

min sambo tycker det är obehaglit å kyssas så han kysser inget heller...lite ledsen över det för jag älskar verkligen å kyssas

• Anonym (Barbro)

Vi kysser när vi har sex -men endast då.
    Vi hånglar aldrig utan sex.

Min man kysser jättebra - jag avskyr när tungan stoppas ner långt i halsen.. har haft andra som inte haft så mysiga kyssar.

• vernis

fråga och säga att du vill att han ska kyssas killar tycker om att tjejer säger vad vill också de är inte tänke läsare. han kanske inte har ens tänkt på detta som ett problem. fråga finnns inge dumma frågor bara dumma svar

• Anonym

Vi har hånglat innan och det var hur bra som helst. Men vi har haft ett uppehåll och nu, 2 år senare, kysser han mig inte. Vi har precis börjat träffas så det känns så dumt att komma med en massa frågor. Okej, kyssar är ju ett rätt aktuellt ämne med tanke på att vi träffas för att ha sex... men jag saknar kyssarna.

• Minxy
    Anonym skrev 2007-11-02 10:19:49 följande:
    Vi har hånglat innan och det var hur bra som helst. Men vi har haft ett uppehåll och nu, 2 år senare, kysser han mig inte. Vi har precis börjat träffas så det känns så dumt att komma med en massa frågor. Okej, kyssar är ju ett rätt aktuellt ämne med tanke på att vi träffas för att ha sex... men jag saknar kyssarna.
    När jag först träffade min nuvarande sambo så ville han inte heller kyssas. Detta berodde på, precis som i sagogrynet82's fall, att han inte ville kyssas förrän det var mer "seriöst".
    Men ligga med varandra, det var inget problem Killar...

Det tog slut mellan oss efter ca 3 månader och sedan efter ca 3 år blev vi ihop igen - nu har han inga problem med att kyssas
    Det var helt enkelt inte tillräckligt seriöst för honom första gången.
    Gravid i vecka 24!
  • yakuzapixel

Oj då, i vårt förhållande är det jag som numera inte klarar av att pussas. Mina gravhormoner har gett mig ett ofantligt starkt luktsinne, och såfort sambon har ätit något eller har en snus inne så ålar jag mig paniskt för att komma bort om han närmar sig. På natten vaknar jag av hans andedräkt och slänger mig (numera stånkande vältrar) åt andra hållet. :)

Stackarn, han kanske blir ledsen. Får kanske offra mig och hångla på honom så han inte glömmer bort hur man gör...

• Anonym

Det verkar ju konstigt om han kyssts tidigare. Annars så har man ju faktiskt olika smak. Själv tycker jag ärligt talat att tungkyssar är mest slabbiga...

• Anonym (pussen)

Haha, det där med "våldtagen" i munnen känner jag igen, min nuvarande man är likadan, speciellt när han blir lite ivrig och vi ska ha sex..då är det djupa kyssar, ngt som jag inte var van vid från tidigare relationer...men jag har också börjat vänja mig och de är inte så tokiga..

• Anonym

Min har oxxå slutat kyssas jag som tycker det är helt underbart harr kyssas men kan ibland få en puss på munnen när han känner för det. mysa och samlag det går bra men inte kyssas fattar inte varför

• Anonym

Det är i alla fall väldigt märkligt.

Svar på tråden Varför kysser han mig inte?