Var köpa mini-marshmallows??
Ja, som frågan lyder... Var hitta man mini-marshmallows. Känns som om jag letat ÖVERALLT! Någon som vet?
Ja, som frågan lyder... Var hitta man mini-marshmallows. Känns som om jag letat ÖVERALLT! Någon som vet?
jag såg det på Dollarstore igår
Hmm, bor på Gotland så vi har inget Dollarstore. Någon annan som vet?
Brukar finnas på amerika hyllan i typ Ica maxi el kvantum
Oh, ska genast iväg till ica Maxi och kolla. *håller tummarna* Kanske har jag bara letat på fel ställen. Typ vid godis eller vid bak.
Hoppas att du hittar det
det är så gott!
Häpp, inga minimarshmallows på Ica Maxi. Någon annan som vet något bra ställe? Annars kanske någon är villig att köpa ut minimarshmallows åt mig och skicka med posten...?
Hmm... Ska nog sätta mig med telefonkatalogen och börja ringa runt till öns mataffärer. Någonstans SKA det finnas! Brukar Willys ha tror ni?
Har faktiskt suttit och ringt runt, och det var ingen på ön som sålde minimarshmallows.
Så, är det någon som kan tänka sig att "langa" åt mig? Betalar naturligtvis för frakt och grejer...
Du kan kanske annars beställa från the English shop:webshop.englishshop.se/en/article/2092/little_becky_marshmallows
Det finns ju även att välja small, white. Det är mini-storleken.
Ojdå, länken funkade inte, testar igen: webshop.englishshop.se/en/article/2092/little_becky_marshmallows
Har du kollat coop då tror dom har oxå!! Synd att du inte har hittat
Japp, jag har ringt till Coop, de hade inte heller...
Blir så less på att allt finns på fastlandet å inget på ön!
Ska nämligen göra små strutar i cellofan, med några skopor O´boy pulver, små minimarshmallows och julgransformat strössel och ge till mina kollegor i julklapp. Ska se om jag hittar någon bild på hur jag tänkt mig...
Äsch, hittade ingen bild just nu.
Får väl beställa via internet... Tack för länken!
cgi.ebay.com/PERSONALIZED-HOT-CHOCOLATE-COCOA-CONE-WEDDING-FAVORS_W0QQitemZ110185950815QQihZ001QQcategoryZ20937QQcmdZViewItem
En ganska dålig bild, men det ger ett hum om vad jag tänkt iaf.
Såg fint ut!