geleaktig flytning
en liten fråga.. jag har bim på söndag. hade igår en "geleklump" i trosan och idag är mina flytningar geleaktiga.. någon som varit med om detta?
en liten fråga.. jag har bim på söndag. hade igår en "geleklump" i trosan och idag är mina flytningar geleaktiga.. någon som varit med om detta?
Den typen av flytningar kan man ha när man ska ha äl, så kanske har du sen äl den här månaden?!
Som gravid så var mina flytningar som lotion nästa hela grav.
slutade med mina p-piller förra måndaden så jag har inte haft någon "riktigt" mens ännu, men om den kommer samtidigt som min pillermens skulle kommit så är det på söndag.. kan ju vara ägglossning som är p gång.. har ätit piller så länge så jag har ingen aning =) tänker iaf prova testa nu i helgen o se vad det visar =)
Jag tycker du ska köra på och ha en massa sex ist, för om du har precis slutat med p-piller så tror jag inte mensen kommer så klockrent första gången.
Jag gissar helt klart på ägglossning ![]()
TS:
Hej. Oh vad glad jag blir att höra om ditt problem. Jag trodde jag var ensam och visste inte vem jag skulle våga fråga. Skönt att jag inte är ensam mera.
Jag slutade med piller i maj 2007 och har först de senaste månaderna fått mer regelbunden mens. Den brukar infalla samma vecka som beräknat men inte alls samma dag. Ibland flera dagar efter och ibland bara någon enstaka dag. Och det är också först de senaste månaderna som jag märkt av den här märkliga typen av flytningar.
Jag var ju tvungen att fråga någon så det fick bli mamma. Hon menade på att det var ägglossning på gång. Precis som Nufsan säger. Men jag har också hört att man kan få liknande flytningar när man är gravid.....hm?
Jag har ju inte fått något pluss på stickan än så jag tippar att det är ägglossning.
Mys mycket med din kille och tänk inte så mycket på flytningarna. Om det blir besvärligt eller äckligt, köp trosskydd. Om det blir värre kanske det är dags att ringa Barnmorskan för rådfrågning. Men det är inget jag tror du behöver göra.
tack för era svar =)
antar precis som ni säger att det är ägglossning på gång.. kanske inte så vanligt att mensen skulle komma som den gjort när jag åt piller. jag blir iaf glad om det är "bara" ägglossning för då har den kommit igång iaf.
antar att det får bli en myshelg denna helg =)