• cicci85

När syntes magen med andra barnet?

Första barnet syntes det inte förrän i v. 24 har jag för mig... Hoppas den syns tidigare nästa gång
    Hur var det för er?

• Svar på tråden När syntes magen med andra barnet?
  • Plottis

Första barnet började det komma en utbuktning i v.20, men den riktigt synliga magen kom inte förrän i v.23. Med andra barnet började magen komma i v.13.

Triss i tjejer juli-02, feb-04, juli-06 och bf 27/5-08
  • zandraw

Me sonen syntes de runt v. 27 ungefär.
    Nu syntes de runt v. 23 och ja kunde fortfarande ha mina vanliga jeans fram till v. 25

Mamma till Sebastian 051021 & Alva 071019
  • Hallonmopeden

Fick mage runt v 24 med första och något tidigare med andra (typ 22).

• Jacaranda

1a mage runt v 20, 2a runt v 10!!!! (va nog inte "riktig" baby mage utan mest svullen men har andvant mina mamma klader sen v 10...

• KaramEllen

Första: v 16-17 (se bilder i bildgalleriet)
    Andra: Börjar synas nu. Är i v 12.

• cicci85

Så man kan räkna med att den synd tidigare iaf!

• DontYouKnow

Den kom över en natt i vecka tolv ungefär. Både jag och min karl vaknade upp en morgon och plötsligt var den där. "Var kom den där ifrån?!?!" Samtidigt fick jag foglossningar oxå.

• cicci85
    DontYouKnow skrev 2007-11-07 18:39:05 följande:
    Den kom över en natt i vecka tolv ungefär. Både jag och min karl vaknade upp en morgon och plötsligt var den där. "Var kom den där ifrån?!?!" Samtidigt fick jag foglossningar oxå.
    så hade jag förra gången, fast då kom i v.24 tror jag, helt plötslogt och tog med sig foglossningen...
  • DazQueen

runt vecka 9 ungefär började den komma så fick gå in och bekänna för chefen innan spekulationerna drog igång =) men han bara skrattade och sa att det hade han redan förstått då jag ville prata enskilt med han =)

• TyskMamma

När jag var gravid med första barnet så kom magen ungefär i vecka 12 men det var väl mer vatten och livmoder än "riktig bebis". Nu när vi väntar andra barnet så påstår min man att han redan börjar se en utbuktning och jag har inte ens varit på mitt första gynbesök ännu. Jag vet inte ens när jag har BF! Så säääkert att han ser en putmage nu, visst! ha ha *ler*

• Syster Morot

Första barnet snyntes magen i vecka 34. då blev jag tjock över en natt. Med andra barnet syntes det att jag var gravit i vecka 15. Nu är jag i vecka 10 och det syns jätteväl nu med.

• mammalovisa85

kan säga att nu i vecka 13 med nr2 är jag ungefär lika stor som i vecka 20 med nr 1=) Myssigt, försöker njuta=)

• TexasPecan

Första barnet vecka 18, andra barnet runt vecka 20.

• scooby

Det syntes tidigt nu med andra barnet, har bilder i galleriet. Var i v.18 lika stor som i v.26 med första

~~Albin ska bli storebror! BF 10 april -08 ~~
  • pepsen85

Jag har lite bilder i galleriet du kan ju jämföra magana själv=)
    Men syndes mycket tidigare den här gången!

• mammatillpojkar

vecka 20 nu med andra barnet! med första hade jag mage i vecka 18

• Mrs Jane Doe

Runt vecka 25 vid båda mina graviditeter.

Svar på tråden När syntes magen med andra barnet?