Kan man lita på den kinesiska kalendern?
Den stämde på mitt första barn och nu ska jag ha barn nr två om några veckor och är väldigt nyfiken på könet. Stämde den på er?
Den stämde på mitt första barn och nu ska jag ha barn nr två om några veckor och är väldigt nyfiken på könet. Stämde den på er?
inte stämt för mig!
Nix, inte på mig. Skulle enligt den få en flicka, men vi ska ha en pojke.
ja den stämde på båda mina!!!
Enligt den kinesiska så ska jag få en flicka, å när vi var på UL så sa hon att det var 70 % en flicka. Men vi får se om det stämmer nu när vi ska på köns UL den 2 maj.
Stämmer till 50% för mig.. båda mina barn skulle vara flickor, den andra blev en pojke.
isåfall är min pojke en flicka!!! och nu ska vi isåfall få en pojke, men sonen blev iallafall en pojke, och jag tror vi får en flicka nu....jag tror inte kalendern stämte på mig en gång...jag är ganska säker på at jag är en flicka
stämmer för mig...om vi nu får en pojke. Kalendern säger pojke, UL säger pojke.
Dock stämemr det inte för min mamma o hennes 2 barn
stämde på mig den sa pojke jag fick en pojke.
Denna gången sa den att jag ska få en flicka så vi får väl se.
Jag skulle haft en pojke, men jag har en underbar dotter!
visade flicka men ja fick en liten pojk!
chansen att det stämmer är väl 50%... och det är det ju även vid en gissning... eller?
exakt tessse!!
När jag gjorde så kollade jag för varje dag under en månad eftersom jag inte visste när befruktning hade skett. ALLA dagar sa en pojk, och ut kom en pojk så för mig stämde det...
här stämde det inte, skulle få en tjej med största sannolikhet men fick en underbar son...
här stämde de me och för kompisen också :)
Enligt kalendern ska jag få en flicka men det stämmer inte för jag väntar en pojke enligt fvp.
nix..... det stämde inte!
Jag har hittat två olika. I den ena ska man ta månaden barnet blev till + hur gammal mamman är, i den andra månaden barnet blev till + moderns ålder vid förlosnsingen.
Med den ena ska jag få pojke och med den andra flicka