Vantar och mössor
Hur har ni löst vantar-och-mössor-förvaringen under vintern? Vi har inte plats med någon byrå i hallen.
Har ni något tips på inköpsställen på någon väggförvaring för det är nog det som gäller känns det som.
Hur har ni löst vantar-och-mössor-förvaringen under vintern? Vi har inte plats med någon byrå i hallen.
Har ni något tips på inköpsställen på någon väggförvaring för det är nog det som gäller känns det som.
jag har två närver korgar som jag hänger på väggen
Om ni skulle kunna ha lite plats över så kan ni köpa skoskåpet från Ikea. Har vi som vantar/mössor-förvaring till ungarna. Är inte alls djupt så det tar inte stor plats ut i rummet.
Hinner vantar och mössor torka när de ligger i korgar? Vi har mycket snö på vintern.
Vi har plats med en skohylla i hallen men där måste vi ha skor. Annars får inte de plats ... Jo det är verkligen liten hall.
Men jag menar ingen skohylla utan skoSKÅP. Med lådor som man fäller ut.
Jag låter vantarna torka på elementet innan jag lägger ner dem om de är blöta.
Vombell: Ja nu vet jag vilket skåp du menar. Tack för tipset.
Som av en coincident ska vi till IKEA i morron och köpa säng till dottern så jag ska verkligen mäta och se om vi kan få plats med det skåpet. Snyggt var det ju oxå.
Vi har nåt liknande den här http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70083501 , översta påsen är min o gubbens och de andra två är Hannas.
Musli: Ingen dum ide heller. Blir de inte mycket smutsiga?