• LedsenÄngel

Hur gör jag en bål till halloween?

Vi ska få besök i morgon kväll och tänkte köra några skräckisar i burken.

Men hur gör jag de hela lite roligare (spökigare), tänkte ju att bål är ju alltid uppskattat! Men hur fanken gör man bål till Halloween??!

Snälla hjälp mig!

• Svar på tråden Hur gör jag en bål till halloween?
  • palmblad

En bål på orange-färgad dryck; pumpa-färg; vore väl bra. Man kan använda multivitamin-dryck.
    Sen kan man lägga i nåt ruggigt godis; salta dödskallar eller svarta råttor t ex.

• Papayia

Lägg i isbitar av röd saft eller gör äcklicka "bobbor" av rödkaramell färg och gelatin, lite inälvs/blod feeling...mums...

• månälva

Förutom "det vanliga" sprit,dricka,bär och ev essens,så frös vi in karamellfärgat vatten i en handske. Lite sista minuten för dej om dom kommer imorgon men det går nog. Gör några st för det är inte lätt att få ut dom ur handsken med alla fingrar i behåll! Vi provade både latexhandskar, diskhandskar och engångshandskar.

• LedsenÄngel

ja de va ju första tanken med fanta eller något liknande, men hålla lixom? Fanta är ju inge kul...

Salt godis kanske inte är så jättebra att lägga om de blir klibbigt å så...min sambo tycker ens inte om lakrids...suck. de blir så svårt..

• palmblad

Hur menar du med "hålla"?
    Du kan ju ha olikfärgade råttor utan lakrits.
    Fanta går att blanda med vodka eller liknande.

• månälva

Kan ju tillägga att diskhandske blev snyggast men var svårast.Engångshadske blev inte snyggt men var lätt. Bäst var dom på jobbet"lånade"kirurghandskarna!

• JoLi

hade ju kanske varit kul att köpa såna där skämt artiklar som är typ socker som blir flugor el spindlar att lägga i, med det finns ju inte så mycket öppet i morgon, eller du kanske bor i en större stad.

• Snooze

Kolsyreis är ju toppen att lägga i, det gör vi alltid på barnens Halloweenfest.....ryker å bubblar å beter sej allmänt mystiskt

Svar på tråden Hur gör jag en bål till halloween?