• Bebiis2008

3D ultraljud

Tänkte kolla om någon vet när man kan göra 3D ultraljud som tidigast. Läste inne på barnmorskegruppens hemsida nått om vecka 26-29.men vet inte riktigt om de bara gäller för att få veta kön eller om de gäller både och.
    " Vi utför 3D ultraljud samt könsultraljud vid separata tillfällen eller i kombination från och med vecka 26+0 till och med vecka 29+0."

• Svar på tråden 3D ultraljud
  • Shirley

jag gjorde på tittut i v 25 å vecka 30. v 30 var bättre, rundare  tydligare former. enligt dom hade de fått bäst responns från de som vart där i v 28-31

• batisen

Jag gjorde mitt i vecka 20 hos Selbings privata mottagning. Kollade även könet.

• Hamremamma

På tittuts hemsida står det att dem kan göra 3D ul:et närsomhelst efter det vanliga rutinUL:et, men det är bäst, blir antagligen bättre bilder från v.25.

• Brooks

jen bossman skrev 2007-11-02 19:49:31 följande:

vad kostar det?
    Beror på vart du gör det och vad du vad du väljer att ta med dig hem (video och bilder).

Tittuts information hittar du på deras hemsida : www.tittutultraljud.se/
  • blackangel

Jag fick förklarat för mig att för tidigt så har inte bebisen så mycket "hull" på kroppen. Att den ser mer"bebis" ut när den tjockat till sig så att säga.
    Så jag gjorde det i v22 på Tittut, eftersom de sa att bilderna kommer bli bra iallafall, även fast bebisen är liten.

Svar på tråden 3D ultraljud