• Knuta

Molande "mensvärk" v 39

Har som sagt haft molande mensvärk från och till sen i torsdags eftermiddag. Har även lite hugg både i ryggen och magen då och då. Kan det vara så att det är på gång? är första barnet så jag har ingen aning. Nån som har en aning!

• Svar på tråden Molande "mensvärk" v 39
  • Jolinsmamma

Det är nog typiska "förvärkar" när det är så nära. Jag är oxå i v.39 och har kännt på samma sätt de sista dagarna. Jag hade iochförsig inget sådant med första barnet, men det är det ju många som har. Men vad jag hört så kan man ha så ganska länge innan det väl sätter i gång, så jag tror inte det är något tydligt tecken på att det är på G. Men det är ju inte långt kvar nu!! Jag har BF den 15:e...Lycka till

• CanelaCaliente

Jag e bara i v.33+4, men har oxå molande "mensvärk" Nu har det hållt på sen i går kväll, men vissa dagar känner jag inget. Dock inga hugg.

BF 17:e december
  • gusobeid

kommer mensvärken med sammandragningarna kan det kanske vara något på G, annars kan det lika gärna vara växtvärk. Har haft molvärk när livmodern växt till och från under graviditeten

• Tiger Af Lilja

Har haft så ett par veckor, har blivit starkare sen slemproppen släppte.
    Är förvärkar, men man ju hopaps dom gör nytta iaf

Gravid i v.36
  • mullegirl

Känner också så den här veckan (v. 38)... antar att det kan kännas så ett bra tag utan att nåt riktigt händer..

Svar på tråden Molande "mensvärk" v 39