• Taatiana

Vilka mått har ni ? ;)

Läste nyss att Marilyn Monroe hade måtten 95-58-91.
    Var tvungen att kolla mina mått då såklart (dessa måtten är ganska rågade eftersom jag inte hade något bra att mäta med.
    Fick 105-80-95

Vad har du ? :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-03 18:28:16:
    Barbie hade haft 100-53-85 om hon funnits på riktigt. Hon hade varit 180 lång och vägt 39 kg ;)

• Svar på tråden Vilka mått har ni ? ;)
  • Bubblan84

har för mig att jag har dessamma som dig..kanske ett par mer cm runt stussen o är 178 lång..hennes mått kan man glömma o drömma ;)

• Taatiana

Ja jag har ju såklart varit helt obetänksam och tagit mått runt höften istället för sutssen (dum eller) så min stuss är också större :)Är precis som du 178! :D Haha ganska roligt. Men då har du skapligt stora bröst också?

Bubblan84 skrev 2007-11-03 18:26:22 följande:
    har för mig att jag har dessamma som dig..kanske ett par mer cm runt stussen o är 178 lång..hennes mått kan man glömma o drömma ;)
  • Severus

Innan första barnet: 95-60-90

Idag: 93-63-87

Är 159 cm och väger 49 kg, vilket jag också gjorde innan första barnet.

• Bubblan84

Jupp boobisarn a e stora..men börjar bli tveksam på måtten..måste mäta o se om jag har rätt :)

• Eisa

Jag har aldrig ägt ett måttband så jag vet inte

• Disan

Just nu vill jag nog inte mäta mig... Brukade ha 99+65(har dock ganska känslig mage och sväller väldigt lätt efter viss mat, som paprika, lök etc, har säkert mått över 90 ibland!! Hahaha!)+90, alltså ganska smal midja. Känner mig tjockis smockis nu!!  (bebis på 4 månader hemma)

• Disan

Men Marilyn var ju småfet... Det är väl ingenting att sträva efter?? Jag tror inte på hennes midjemått!! Har sett för många bilder på henne...

• Taatiana

Ja precis jag håller nog med. För bara ett år sedan vägde jag 53 kg och var 176 cm. Då hade jag NOG måtten 100-60-90. Fick alltid höra att jag hade en "bootie som J-LO". Och att jag hade väldigt smal midja osv, hur kan då marilyn haft så pass små mått? Någon som vet hur lång hon var?

Svar på tråden Vilka mått har ni ? ;)