• avregistrerad

North Face Jacka???

Jag ska fa en North Face Denali jacka gratis men jag vet inte alls hur deras storlekar ar? Stora eller sma? Det ar en vinterjacka tror jag, eller i varje fall nagon sorts fleece-jacka. Jag har M i trojor i vanliga fall, nagon som vet om L blir bra pa jackan da? Ar de jackorna bra forresten?

• Svar på tråden North Face Jacka???
  • avregistrerad

Jag maste bestalla pa internet sa det ar darfor jag fragar. Jag kan inte prova den nanstans.

• Alle

Det är en fleecejacka, snygg tycker jag.
    Googla på bilder på "north face denali"
    För mig är NF ett ganska bra märke, vet dock inte hur storlekarna är.

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • avregistrerad

Jasa, ar det bara en fleece? Det vill man ju inte ga ut med mitt i vintern kanske...

• avregistrerad

Windwall 2 ar mitt andra val. Alle, du verkar kunna det har, vilken ar bast att ha pa vintern?

Rakar nagon veta vilken som ar varmast av Windwall 2 och Denali?

• Alle

Jag skulle absolut ta en Windwall - det är också en fleece fast med windstopperfunktion, dvs den är vindsäker.
    Jag har en fleece med windstopper som är superbra. Är det riktigt kallt så funkar den inte men runt nollan kan man ha den.
    Ingen av jackorna är en utpräglad vinterjacka utan två olika varianter av fleece.
    Har du en bra skaljacka att ha över så skulle jag nog ta Denalin - en bra fleecejacka är alltid bra att ha.
    Behöver du ett tunnare plagg med som tål blåst men som du inte behöver en jacka över så är windwallen bättre. Jag har min windstopper från tidig vår till sen höst.
    Kolla in här www.thenorthface.com så får du lite mer info.

• avregistrerad

Tack for hjalpen Alle.

Jag har last litegrann pa NF men det ar anda svart for mig att bilda en uppfattning nar jag inte kan nagot om det.

Jag har nagot liknande Windwall-jacka redan men ingen superbra fleece. Sa jag kanske ska ta den for jag har en bra skaljacka att kombinera med. Det borde bli toppen nu nar jag ska aka skidor. Och jag antar att den funkar perfekt pa var/host och kalla sommarkvallar.

• Alle
    avregistrerad skrev 2007-11-03 22:39:14 följande:
    Tack for hjalpen Alle. Jag har last litegrann pa NF men det ar anda svart for mig att bilda en uppfattning nar jag inte kan nagot om det. Jag har nagot liknande Windwall-jacka redan men ingen superbra fleece. Sa jag kanske ska ta den for jag har en bra skaljacka att kombinera med. Det borde bli toppen nu nar jag ska aka skidor. Och jag antar att den funkar perfekt pa var/host och kalla sommarkvallar.
    Har du en schysst skaljacka som du säger så fleecen du
  • avregistrerad

Alle, jag vet att intressesmurfarna hoppar hos dig nar jag sager att det blev en svart Denali i large. Hoppas den inte ar som ett talt bara. Tack igen och ha en trevlig sondag.

• Alle
    avregistrerad skrev 2007-11-04 01:45:30 följande:
    Alle, jag vet att intressesmurfarna hoppar hos dig nar jag sager att det blev en svart Denali i large. Hoppas den inte ar som ett talt bara. Tack igen och ha en trevlig sondag.
    Det blir säkert jättebra
    Har BF idag så jag hoppas få en riktigt bra söndag
  • avregistrerad

Hoppsan! Det var lite otippat av mig. Lycka till och beratta nar underverket har tittat ut, om du orkar!

Svar på tråden North Face Jacka???