• Maria 1978

Någon sm hyr babyskydd frn NTF i Göteborg??

Hej!
    Som rubriken lyder undrar jag om det är någon som hyr babyskydd från NTF i Göteborg.
    Jag är lite nyfiken på vilket märke de har på sina babyskydd? Finns de olika man kan välja mellan.

Tacksam för svar!

//Maria

• Svar på tråden Någon sm hyr babyskydd frn NTF i Göteborg??
  • blommanigbg

Jag har gjort det.. Och det fungerade alldeles utmärkt.. Var bra babyskydd.. Kommer inte ihåg vilket märke. Men varför inte ringa och höra efter..

• Maria 1978

Jo jag tänkte göra det, men de öppnar inte förräns på måndag så jag va bara lite nyfiken ifall någon här visste vad det va för märke..

Ingen annan som vet?

• Sara G

Vi ska också hyra från NTF Göteborg men har inte gjort det än. Blir nog till veckan eller nästa. Jag vet inte vilket märke det är...

• kajsa835

vi hyrde 2005, fick ett helt nytt och det va jättebra. minns inte heller märket, och dom va inte så snygga, vårt va turkost och grått. men det kostade 300 och vi hade det ett halvår, sen hade han växt ur det.
    ska få barn igen i mars och tänkte hyra där då med!

• MoM

Vi har hyrt där, hämtade ut den på BVC här hemma.
    Kostade 300 kr för en 9 månaders-period men skulle man behöva ha det längre var det bara o ringa.
    Vet ju inte vad det är för märke... den är ute i bilen så jag kan ju inte kolla heller...
    Mörkblå i plasten och helt ny "klädsel" var det. Fräsch, alltså!
    Mycket bra alternativ, tycker jag!

Svar på tråden Någon sm hyr babyskydd frn NTF i Göteborg??