• Shakespear

Tips på lantliga o romantiska billiga kök....

Vi håller på att göra om lite överallt. Nu drar det även med sig köket. Vi har inte riktigt med det i budgeten, så det får inte kosta så mycket. Är det någon som har något förslag på vackra vita eller träfärgade kök, som inte kostar så mycket?

• Svar på tråden Tips på lantliga o romantiska billiga kök....
  • Maria V

Vi lackade bara om våra luckor till antikvit färg. Dom va bruna från början. Sen så köpte vi beslag på IKEA. Blev ett helt annat kök. Inte så dyrt heller. Tror att det har gått på ca 3000 kr nu men då har vi inte tapetsera om. Vilket vi ska göra.

• Shakespear

Tack för tipsen!
    jockesfru vad heter ert kök o var har ni köpt det, vad kostade det? Kanonfint!

• Lineri07

Här är bilder från ett ikea-kök som min kompis lagt upp på homepoint, som är lantligt och jättefint;

www.homepoint.se/index.php&Itemid=54&task=display&view=display&layout=album&id=12&bigimage=29

• jockesfru

Det är ett TIBROKÖK. Köpt på Hermanssons möbler i Umeå....kanske inte det billigaste, men klart fint. kring 100000 med vitvaror.

Ludvigs mamma
  • Shakespear

Jo, det är helt klart kanonfint, men för dyrt för oss. Tack ändå...

jockesfru skrev 2007-11-04 17:22:14 följande:
    Det är ett TIBROKÖK. Köpt på Hermanssons möbler i Umeå....kanske inte det billigaste, men klart fint. kring 100000 med vitvaror.
  • Shakespear

Är det någon som har fler ideer...

• Maomao

om nån har det köket, så berätta gärna om det! typ pris, kvalitet m.m

• Tilcha

Alla känner ju visserligen igen ett ikeakök men om du väljer gammeldags kakel å detaljer till.

• Tilcha

www.pn-trading.se säljer konkurslager och har flera kök till salu nu för en tiondel av priset.

Tyvärr så har min sambo lagt ett bud på ett kök som jag verkligen inte vill ha.

Svar på tråden Tips på lantliga o romantiska billiga kök....