• miccann

någon som kräktes innan förlossning?!

har mått illa i 2 dagar, men idag kom det jag antagligen väntade på, kräktes 4 ggr nu ikväll, sprungit på toaletten med diarre..
    ont i ryggen, och har oregelbunda värkar.. har bf på torsad någon som vart med om liknande?!!?

• Svar på tråden någon som kräktes innan förlossning?!
  • JosefineB

Jag kräktes tre timmar innan hon kom ut, en gång. Men det verkar som du har någon bacill eller virus.

• miccann

känns så konstigt för jag har aldrig vart magsjuk i hela mitt liv, aldrig spytt heller, iaf inte när man vart nykter..;)
    så varför skulle det komma nu när man minst behöver det....
    återstår ok se

• monica75

jag hade först diaare några timmar innan värkarna satte igång och det är nog ganska vanligt att tarmarna tömmer sig själv inna själva förlossningen.
    Väl på förlossningen under öppningsskedet som gick väldigt snabbt (1cm- til allt var klart ca 2 timmar) då kräktes jag flera gånger antagligen av smärtan.
    Har fått två barn till efter det men inte kräkts under dom förlossningarna.

• dio

Jag kräktes också ca 1 ½ timme före förlossningen. Började må jätte illa när värkarna satte igång.

• astalacasta

Jag kräktes inte innan, men under

• miccann

blir lite nervös nu, har ju kännt av smärta i 2 dygn, men den är inte olidlig, mer ont i ryggen.. tänk om hon skulle vara på väg ut.. de vill inte ta emot mig på förlossningen eftersom jag inte har några riktiga värkar regelbundet...

• mamma me tre

kräktes under mina två förlossningar.

• Deodora

Jag kräktes först en gång hemma innan vi åkte in å sedan en gång när värkarna blev värre och vi gick in i slutskedet. Var lite orolig för om jag skulle kunna ta lustgasen men det gick fint.

• J E S S

Jag kräktes innan värkarna satte igång, fast SD hade jag ju. Slemproppen hade gått o vi va på BB men själva värkarbetet hade inte påbörjats.
    Tror säkert de kan va förlossning på G.
    Lycka till!

Amy 000120 + BF 071220
  • Panter tanten

kräktes som en gris när vi var på parkeringen in till bb hade känt mig lite illamående innan lit "åksjuk" typ

ÄLSKAR MIN PRINSESSA, BF 6 NOV
  • My05

Kräktes vid varje värk under min andra förlossning.  Inget ovanligt har jag hört...
    Hoppas dock att slippa det den här gången..

Är det bebis på gång nu eller......miccann har inte skrivit sedan igår...

• Mogika

jag mådde illa och kräktes två dagar innan hon kom när jag hade värkar (oregelbundna) och sen kräktes jag igen på morgonen dagen hon föddes

Nu är vår dotter här!
Svar på tråden någon som kräktes innan förlossning?!