• Anonym

Normalt att sova 36 timmar i sträck?

Har haft lite bråk med pojkens pappa idag. Han ringde nämligen förra veckan o frågade om han fick ha sin pojk lör-sön. Självklart sa jag. Vi skulle höras av på lör em. Jag ringde honom men mobilen var avstängd.
    Blev lite irriterad för jag skulle jobba extra o fick hastigt ordna mor mor som barnvakt.
    Jag skickade ett sms till honom där jag frågade vad hans ursäkt var för att han inte hört av sig.
    Fick ett sms sön morse där det stod: Vad pratar du om?, jag ska ju ha honom idag.
    Jag fattade ingenting så jag ringde till honom och frågade vad han menade. Han blev helt paff när jag berättade att det var söndag o att de var igår du skulle hämtat pojken.

Han fattade ingenting. Han sa att han gått o lagt sig på fredag kväll o vaknat sön morgon. Han har alltså "missat" ett helt dygn.

Jag vet att han hållt på med droger o jag tror han gör det nu med (halva stan säger det) Han är sjukskriven för depr. Men jobbar svart heltid ändå.

Kan man verkligen sova så här länge utan att man har tagit droger eller nåt annat.

Detta känns lite olustigt. Vågar jag lämna min son där verkligen. Han var verkligen helt borta när jag pratade med honom.

Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden Normalt att sova 36 timmar i sträck?
  • Anonym

Njae, det låter som om det vore nå droger inblandat, låter konstigt att sova non-stop 36 timmar i sträck annars.

• pajas01

innan jag hade läst färdigt så va men ända tanke guud va går karln på.. går ju inte att sova sååå länge utan att de är någe annat..

kroppen säger ju ifrån kiss och äta brukar ju alla vakna av tillslut..

jag hade nog precis som du börjat undra vad han gick på..

• Anonym

Man kan visst sova så länge utan att gå på droger. Min sambo gjorde det för flera år sedan och han har då inte tagit några droger.

• Anonym
    Anonym skrev 2007-11-05 01:06:20 följande:
    Man kan visst sova så länge utan att gå på droger. Min sambo gjorde det för flera år sedan och han har då inte tagit några droger.
    Jasså? Så du menar allvarligt att man inte "vaknar till" nån gång under dem här 36 timmarna då?
  • Anonym

Nja jag börjar undra.... men det kanske var så att han var väldigt trött.

• Camyella

Om det inte är droger med i bilden, så är han sjuk på ett eller annat sätt.
    Det är inte normalt att sova i 36 timmar rakt av.

• Murloc

Tja, depression, jobbar heltid ändå, det går nog att sova 36 timmar då. Att man vaknar till behöver inte man inte ha ett dugg minne av. Folk går i sömnen, pratar i sömnen, gör saker i sömnen.

• Angelica30

Min särbo kan i princip sova så länge, visst han vaknar för att gå på toaletten men går genast och lägger sig igen. Första gångerna det hände så funderade jag också på hur det kunde hända. Men han får så ungefär var fjärde månad när han bara sover sig igenom en hel helg.

Han reser mycket, och tröttheten kommer då när han väl får landa och han inte har så mycket att göra på jobbet.

Så visst går det, och jag tror att TS ex har vaknat för att gå på toaletten men sen lagt sig igen

Svar på tråden Normalt att sova 36 timmar i sträck?