Normalt att sova 36 timmar i sträck?
Har haft lite bråk med pojkens pappa idag. Han ringde nämligen förra veckan o frågade om han fick ha sin pojk lör-sön. Självklart sa jag. Vi skulle höras av på lör em. Jag ringde honom men mobilen var avstängd.
Blev lite irriterad för jag skulle jobba extra o fick hastigt ordna mor mor som barnvakt.
Jag skickade ett sms till honom där jag frågade vad hans ursäkt var för att han inte hört av sig.
Fick ett sms sön morse där det stod: Vad pratar du om?, jag ska ju ha honom idag.
Jag fattade ingenting så jag ringde till honom och frågade vad han menade. Han blev helt paff när jag berättade att det var söndag o att de var igår du skulle hämtat pojken.
Han fattade ingenting. Han sa att han gått o lagt sig på fredag kväll o vaknat sön morgon. Han har alltså "missat" ett helt dygn.
Jag vet att han hållt på med droger o jag tror han gör det nu med (halva stan säger det) Han är sjukskriven för depr. Men jobbar svart heltid ändå.
Kan man verkligen sova så här länge utan att man har tagit droger eller nåt annat.
Detta känns lite olustigt. Vågar jag lämna min son där verkligen. Han var verkligen helt borta när jag pratade med honom.
Någon med erfarenhet?