• Dragonmind

Förkylningen som inte bryter ut.

Jag blir så trött. Ja jag är trött i kroppen, snurrig i huvudet, har huvudverk, mår lite illa, fryser, har ont i halsen, svullna mandlar och snuvig. Men jag får aldrig feber och blir aldrig "riktigt" dålig. Jag blir inte sjuk helt enkel. Inte i förkylningar i alla fall.

Skönt kanske några tycker, att slippa bli sjuk. Men ni skulle bara veta hur det är att gå hela vintern och må "små kasst". Må lite sämre, sedan lite bättre och sedan lite sämre igen för att jag om och om igen infekteras med nya bakterier men av vilka ingen bryter ut.

Har man dåligt eller bra emunförsvar då tro?

• Svar på tråden Förkylningen som inte bryter ut.
  • Reindeer

Du har nog bra immunförsvar då... det är krig i din kropp men bakterierna/viruset lyckas inte vinna över dina krigare... så du bör vara glad!

Själv så är jag inne på min 8:e förkylningsvecka... har en lunginflammation avklarad och igår fick jag bihåleinflammtion konstaderad... det är sjukt seegt!

Så hoppas att det snart blir vapenvila för din del... och att du vinner kriget å inte tvärtom!

=)

• Dragonmind

Oh, 8e veckan med förkylning, nej det låter inte kul.

Jo antagligen, jag borde var aglad som slipper ligga hemma med hög feber i flera veckor Men det hade varit skön atts lippa halvdassigheten

Svar på tråden Förkylningen som inte bryter ut.