• Ellah
    Äldre 5 Nov 10:56
    15579 visningar
    5 svar
    5
    15579

    Hur avslutar jag ett Paypal konto och får bort mitt kort???

    Öppnade ett Paypal konto och knöt ett av mina kort till det. Nu vill jag avsluta mitt konto och radera mitt kortnummer därifrån, hur gör jag?

    Kan inte hitta någon info om detta?

    Försvinner verkligen mitt kortnummer därifrån när jag avslutat kontot?

  • Svar på tråden Hur avslutar jag ett Paypal konto och får bort mitt kort???
  • blipbl­op
    Äldre 5 Nov 10:59
    #1

    Du går in på "Profile", tryck, och där kan du avsluta kontot. Om du inte trycker på Profile så får du upp att du kan ändra kreditkort och sådant.

  • Ellah
    Äldre 5 Nov 11:10
    #2

    Okej, jag lyckades ta bort kortet och har avslutat kontot - kan jag lita på att det är gjort nu?

  • Äldre 20 Mar 00:39
    #3

    jag vill avsluta mit konto  på paypal
    men det går inte det kommer försök senare

  • elyse
    Äldre 20 Mar 04:49
    #4
    lude skrev 2017-03-20 00:39:02 följande:

    jag vill avsluta mit konto  på paypal

    men det går inte det kommer försök senare


    Har du varit i kontakt med kundtjänst? PayPal är fantastiskt när det fungerar, men vid t.ex namnbyte är det jättekrångligt.

    Ring svensk kundtjänst. Hittar du numret? Om du är inloggad får du en personlig kod och med den som identifikation kan de hjälpa dig mer än om du ringer som "gäst".
  • fru skuld
    Sun 8 Mar 2020 05:32
    #5

    Jag har avslutat mitt konto hos Paypal, (tror jag ),visste inte ens jag hade något, hur som helst kan jag inte längre logga in, men om jag nu lägger in en  annons hos Tradera ,(det står längs ner ,att jag godkänner paypals regler ,när jag klickar på lägg in )är jag då inne igen i paypal .Kan man blockera att det inget går att köpa  i mitt personnummer och namn tro ? 

Svar på tråden Hur avslutar jag ett Paypal konto och får bort mitt kort???