• Nötkaka

Söker en speciell radiostyrd bil som även kan åka på taket.

Hej, jag är på jakt efter en radiostyrd bil som kan åka "upp och ner", dvs som vänder på sig så fort den träffar ett hinder. Den kan åka både på undersidan och översidan (taket). Har lite svårt att förklara det här märker jag . Får skylla på att jag är sjuk idag.

Vi har några radiostyrda bilar men vår snart blivande 3-åring är ju lite för liten för att klara av dem förstås och jag vill inte att våra möbler och väggar tar stryk när han kraschar bilen rätt in i dem. Jag har sett sådana bilar en gång som vänder på sig direkt och åker tillbaka på taket....

Är det någon som känner igen den här typen av radiostyrd bil, trots min flummiga beskrivning? Var har ni köpt den och vad har den kostat?

• Svar på tråden Söker en speciell radiostyrd bil som även kan åka på taket.
  • Nötkaka

Finns det ingen som har sett en sån bil ?

• SaramedM

Jag har sett den på reklam, men det hjälper ju föga om man säger så....

Men jag kan ju puffa åt dig

• SaramedM

Kan du inte ringa Toy´s R Us ? De kanske vet vad du menar?

• Nötkaka
    SaramedM skrev 2007-11-06 20:42:33 följande:
    Kan du inte ringa Toy´s R Us ? De kanske vet vad du menar?
    Ja, det kanske jag kan göra....bra idé
  • Puma2

En sådan köpte vi på toys'r'us för ett par år sedan. Den var jätterolig tyckte killarna, men det gick sönder eftersom de körde så hårt med den.

En sådan skulle jag vilja köpa igen till dem. Den är ju bra för den fastnar ju aldrig och välter inte heller...Den hamnar ju bara på "taket" och så kan man fortsätta köra....

• Nötkaka
    Puma2 skrev 2007-11-08 13:58:16 följande:
    En sådan köpte vi på toys'r'us för ett par år sedan. Den var jätterolig tyckte killarna, men det gick sönder eftersom de körde så hårt med den. En sådan skulle jag vilja köpa igen till dem. Den är ju bra för den fastnar ju aldrig och välter inte heller...Den hamnar ju bara på "taket" och så kan man fortsätta köra....
    Ja jag såg den där när sonen var ett år dvs två år sedan men sen dess har jag inte sett den.
    Det är en risk att han kör hårt med den men det är som du säger att det är så bra att den hamnar på taket och slipper stå och surra mot en vägg.

Måste ringa Toys imorgon Är så sugen på den
Svar på tråden Söker en speciell radiostyrd bil som även kan åka på taket.