• vonkis

sköttbädd till skötväska?? köpa löst?

jag skulle vilja veta om det finns någon som hittat en affär som dom sälger lösa skötbäddar som man kan stoppa i egna skötväskor...
    har letat men kan inte hitta någon
    har hittat en jätte fin väska som jag vill ha som skötväska och så vore det ju bra om man kunde köpa en lös skötbädd att lägga där i.

är det någon som vet var det finns??

• Svar på tråden sköttbädd till skötväska?? köpa löst?
  • Bebbsen05

Vore det inte praktiskt med en bädd som "är" väskan? Vi har köpt en sån och den är jättebra. Bädden utgör utsidan av väskan och på så sätt har man den alltid med sig!

• bea85

på ikea har dom uppblåsbara tror jag det e. supper bra vilket fall

• Tripplis

jag va på babyland i bromma idag.. och dom hade sånna...

om ja förstår dej rätt är de det som sitter runt skötväskan, men du vill ha de separat?`? de är sånt dom hade där.. såg dock inte va dom kosta.. för gubben ringde o sa ja inte fick va kvar där inne längre.. blir så dyrt när ja e på babyland

• vonkis

tripplis: ja exakt! en lös som man kan köpa till en egen skötväska.
    då ska jag genast kolla upp vad det var du hitta där

tack tjejer för tipsen!

• Tripplis

vassegod

hittade du nån?? funderar på en sån me nämligen.. o dumma ja kollade juh inte priset

• first timer

Jag vill också ha en sån!
    Tack för tipset Tripplis

Kollade på Babylands hemsida och där står det att den kostar 129:-

• Tripplis

first timer!!

tack så mkt inte såå dyrt...
    har ingen vanlig skötväska så de bli rätt stökigt när man är ute på stan ibland

• Minjis

Jag köpte en Skötväska som kallas Babytravel där en lös skötbädd finns i väskan. Skötbädden är ganska liten, men behändig och väskan har en massa fack och finesser. Jag gav 198 kr för den, men det var på rea så jag vet inte vad den kostade innan. Köpte den på Babyproffsen.

• Sandra G

Annars så skulle man ju kunna köpa en sådan uppblåsbar skötbädd på Ikea för 59:- och klippa till och sy lite så att man kan ha den i väskan. Funderar också på det eftersom jag ska ta en "vanlig" väska. Borde nog funka.

Svar på tråden sköttbädd till skötväska?? köpa löst?