• mammatillpojkar

babyboxen!!??

Hej!

Undrar om det är nån som vet om man kan hämta ut babyboxen fårn babyproffsen utan att ha skrivit ut sidan från pampers, har ingen skrivare nämnligen och undrar om man bara kan gå till babyproffsen och fylla i nått där??!!

• Svar på tråden babyboxen!!??
  • Annaf

Ring istället till pampers och beställ den det gjorde vi, så skickar dom den hem till dig :)

• Emlan88

Jag hade inte heller någon skrivare o råkade registrera mig ändå, så jag mailade dom som var ansvariga för sidan o fick då ett mail tillbaka om att jag skulle använda mitt mobilnummer som jag uppgett o skriva ut den sidan dom skickade till mig, så jag får helt enkelt ta mig hem till någon som har skrivare o skriva ut därifrån nu. Men dom kanske har så man får fylla i på Babyproffsen..

• Oktober Längtan

ja skrev på i butiken. de hade lappar där! iaf i norrköping men borde va så överallt.

• mammatillpojkar

ok tack för era svar! ska upp till babyproffsen nu så får vi se om det går!

• fridanystrom

Annars kan du ju alltid skika den som en bifogad fil till någon med skrivare hemma eller på jobbet :) Det gjorde jag iaf..

• fröken

En helt annan fråga angående boxen. Får man bara en till 1:a barnet? Känns lite taskigt, tycker jag!

• strojes
    fröken skrev 2007-11-05 19:19:17 följande:
    En helt annan fråga angående boxen. Får man bara en till 1:a barnet? Känns lite taskigt, tycker jag!
    Det är väl per barn. Jag väntar tvillingar och fick två boxar.
  • fröken

Men jag får inte registrera mig för andra barnet, telefonnr o adress finns redan säger datorn o då får man inte...

• mammatillpojkar
    fröken skrev 2007-11-05 21:05:28 följande:
    Men jag får inte registrera mig för andra barnet, telefonnr o adress finns redan säger datorn o då får man inte...
    jo man få skriva ett annat nummer eller ta sambons namn!
Svar på tråden babyboxen!!??