Han vill inte ens ta i mig! :'-(
Sitter här på FL. Min sambo har lagt sig och jag hade också gjort det, men gick upp igen. Klockan är 2.45 och jag är jättetrött men jag vill inte gå upp och lägga mig innan han somnat. Varför? Jo, för han är inte ett dugg intresserad av mig. Jag känner mig äcklig i hans närvaro och han vill inte ens ta i mig. Jag försökte först ligga nära honom medan han läste sin obligatoriska bok. Det gillade han inte, men han visade det inte så värst mycket. Sen frågade jag om han kunde massera mina axlar, som han tidigare under kvällen lovat att han skulle göra. Men det ville han inte längre. Nä hä, sa jag och undrade istället om han kunde tänka sig att hålla om mig en stund. Nej, det ville han inte heller. Försökte med om jag fick hålla om honom en stund, men det nappade han inte heller på. Till sist frågade jag om jag fick hålla hans hand en stund, men inte ens det fick jag. Han vill inte ha någon som helst kroppskontakt med mig, medan jag är precis tvärt om och har ett jättestort behov av det, mycket pga att jag inte fick det när jag var liten.
Vad ska jag göra?? Det känns som att han inte alls är intresserad av mig. Senaste fyra månaderna har vi haft sex 3 ggr. Jag är ständigt kåt, men han vill aldrig. Det slutar alltid med att vi bråkar och han är dessutom så fruktansvärt långsint.
Hela vårt förhållande gör så ont i mig, för jag älskar honom så mycket och vill så gärna att det ska fungera, men han är aldrig intresserad av mig. Jag gråter på jobbet, jag gråter mig till sömns och jag gråter nästan varje kväll också. Han gör mig så illa genom att inte vilja ha mig, men jag vill så gärna leva med honom ändå och hoppas varje dag på att det ska bli bättre och att han ska vilja börja ta i mig igen.
Vill väl egentligen inte ha något direkt råd känns det som, utan mest skriva av mig lite, för jag är så fruktansvärt ledsen.