ni som är stödfamilj??
Hej jag undrar ni som är stöd familj vad är för och nackdelar?? vi har själv fått frågan om vi vill vara de,men nu vill jag höra lite vad ni tycker ni som redan är??
jag har själv två barn på 4år 1år.
Hej jag undrar ni som är stöd familj vad är för och nackdelar?? vi har själv fått frågan om vi vill vara de,men nu vill jag höra lite vad ni tycker ni som redan är??
jag har själv två barn på 4år 1år.
Nackdelarna är väl delvis att barnet mår dåligt på nåt sätt oftast & det kan vara lite jobbigt.
Jo, men det beror ju alldeles på, det kan vara föräldrarna som mår dåligt eller barnet.
Varför skulle det alltid bero på föräldrarna?
Jag skrev "oftast". Så jag menade inte heller att ALLA barn mådde dåligt
ok...de låter ju bra.om vi tar emot honom så är han 3år.. de är väl mest mamman där som behöver hjälp och sen behöver pojken komma ut och se "världen " för att citera sociala..min sambo är lite rädd att de blir jobbigt med ett till barn,men han leker bra med våran son,(dom går på samma dagis).de enda som kan bli jobbigt är väl att han inte är så van att få nej..att vara konsikvent..men barn lär sig fort..
tack alla för era svar
majken
har ni några egna barn??
Majken
ok trevligt
tycker/tyckte ni de var jobbigt med en till då? men som sagt de är ju inte varje dag.
ska prata igenom de ordentligt sen,men man vill ju hjälpa oxå.fast jag vill ju inte sätta mina barn åt sidan och inte pojken heller utan alla ska få de dom behöver..