• Ina79

Hur gör ni med barn på nyår??

Jag känner mig låst vid nyårsafton. För vi har två små gulliga barn som inte direkt går att lämna till någon en sån dag. Men hur brukar ni andra barnfamiljer göra??
    Hemma själva eller?

• Svar på tråden Hur gör ni med barn på nyår??
  • Gmml

Vi har med henne på festen såklart!

• Chiliräkan

Ibland har vi haft fest hemma, ibland har vi åkt bort, men vi har alltid haft barnen med oss. Dom har alltid tyckt att det varit jättespännande med tolvslaget. Om dom somnat så har vi väckt dom när det blivit dags för raketer.

Två är stora nu och vill inte längre vara med oss på nyår  
    men vi har fått en sladdis som kommer att få hänga med oss i många år framöver hoppas jag

• mrskensington

Kompisar med ett litet barn ordnade barnvänligt nyårsfirande och bjöd in familjer med små barn i samma ålder. Alla åt mat tillsammans, barnen lekte och sen fick de gå och lägga sig på övervåningen medan vi vuxna fortsatte fira nyår. Barnen vaknade inte ens av raketerna vid midnatt :)

• MaijaO

Vi har dem med oss. förra året firade vi här hemma och då var det ju bara att lägga dem i sängen när de inte orkade mer. i år ska vi bort och planerar att lägga den stora i någon säng där vi är och den lille tar vi med en resesäng till.

• cicci85

Middag hemma med andra barnfamiljer kanske? Vet inte hur vi gör i år, förra året va han hos mamma och året innan hemma men vi hade lite folk hos oss.

• Ina79

jo det är klart. Det gäller väl att det finns nåt avskilt rum om man åker bort. Fast lite svårt att ha fest hemma om barnen sover där tycker jag. Dessvärre...

• kristella1

det här året kommer vi ha en ca. 2 månaders bebis på nyår, så vi ska äta mat hemma med två kompisar som också ska få barn närsomhelst och spela nintendo wii =D

Svar på tråden Hur gör ni med barn på nyår??