• Anonym

Kulor till underlivet är de bra?

Jag har köpt kulor som man ska ha i underlivet för att man ska träna muskulaturen. Nu undrar jag om någon använt såna. Är de bra? Blir muskulaturen bättre där nere? Har någon märkt skillnad där nere? Kanske lite dumma frågor men men jag undrar ändån.

• Svar på tråden Kulor till underlivet är de bra?
  • Anonym

Dom är kanonbra!!
    Jag köpte sånna efter att jag hade fött min dotter och började träna varje dag, och det ger verkligen resultat! Ha dom i, i ca 5-10min i början (du märker hur länge du orkar ha dom)
    Efter en vecka ca började jag märka att jag kände MYCKET mera vid samlag..å då menar jag verkligen mycket mera!! Sen kan ni ha dom med i samlaget, dom ska tydligen stimulera g-punkten

• alexis dennis

och vart får man köpt sånna kulor då?
    pris å så?

• Anonym

Ah vad glad jag blev att de är bra. Ska prova dem snart Jag köpte mina på ett sex party för 250 kroner. Jag känner att jag kommer att få mycket användning av dem

• MosterMaggi

det skrevs om dem i en hörna så sent som igår... Men VILKEN? *glömsk* Ska se om jag hittar hörnan.

• Cora2005

Máste frága er....
    Hur stora är era knipkulor i diameter?!

• lillsmurfen

Kan man köpa såna på apoteket?

• kazzer

Tyckte de var värdelösa, men jag kanske inte hajade grejen riktigt. De jag köpte var ganska små, kanske 1-1,5 cm i diameter och de fastnade ju nästan inne i vagina och jag fick"gräva" ut dem. Upplevde aldrig att jag blev större och slappare (jo, övriga kroppen såklart ) efter förlossningen, snarare tajtare.

• lillsmurfen

Kan man inte köpa dom nånstans ute? Så man slipper beställa på internet och sexpartyn.

Svar på tråden Kulor till underlivet är de bra?