• nicke nyfiken76

köper ni farsdagspresent till er sambo/make från era barn?

Eller hur gör ni? Alltså ni som har så små barn att barnen inte kan fixa någon present själva.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-06 20:43:44:
    Vadå för någonting? Kom gärna med tips.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-06 20:57:58:
    Firar ni er egen pappa? Hur?

• Svar på tråden köper ni farsdagspresent till er sambo/make från era barn?
  • Pyretsmamma

Ja, jag köper nån liten grej, inget märkvärdigt. I år ska han få en ljudbok som han kan lyssna på när han kör lastbil om dagarna...

• Crazy Baby

Våra döttrar är 2,5 och 1 år och jag kommer köpa farsdagpresent åt dem till deras far tills de blir stora nog att göra det själva!

• UnderbaraSöner

ja jag vill gärna köpa men vad???? snor din tråd lite:D hoppas ok?!

• emson

Ja, förra året kom sonen på 3 månader in med ett paket till sin pappa med ett par kalsonger i. I år vet jag inte vad vi ska hitta på men någonting handlar vi såklart.

• miababia

jag har inte bestämt mig än. Fundrade på att bara köra ett litet kort med tex handavtryck och ge honom.

• nicke nyfiken76
    UnderbaraSöner skrev 2007-11-06 20:30:05 följande:
    ja jag vill gärna köpa men vad???? snor din tråd lite:D hoppas ok?!
    Helt ok. Funderar också på detta.
  • ros72

Ska baka till honom och säga att flickorna har gjord det.

• Leos och Vincents mamma

Förra året fick min sambo ett örngott som det stod pappa på.
    I år så ska han få ett kort o sen ska sonen få rita en teckning. Det är oftast det som är mest uppskattat.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o pyttet i magen BF 1 april-08
  • Söderlundaren

Förra året blev det manschettknappar med foton på barnen. Finns på www.manschettknappen.se. I år har jag inte bestämt. Lutar åt någon bok. Men vill gärna ha tips på något personligt.

• babe23

jag har köpt en farsdags present till mina söners pappa fast vi inte längre är ett par... men jag anser att visst e det självklart att jag hjälper  dem att kunna fira sin pappa på farsdag oavsett hur vår relation ser ut idag. barnen e 5 o 3 så de fick välja presenten de vill ge.

• miniGrynet

Jag har köpt en isskrapa som ser lite rolig ut, som en snögubbe, ifrån www.bluebox.se.
    Tänkt göra nån tavla, en fotomugg var jag inne på också först, men nu är det ju så kort tid kvar så den tanken är borta.

Klassiker som kalsonger, tröjor, slipsar kanske går hem hos de som gillar sånt.

Förra året (första fars dag) så fick han en nyckelring med en bild på dottern ingraverad, men den är typ sönder-repad nu. Jättetråkigt, då det stod på deras sida att den inte skulle repas.

Böcker om dom läser, ljudbok som nån sa var ju bra om man hellre lyssnar på bok.
    Musik dom gillar.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • FNiXa

Ja fast iår är det kärlekskuponger i en hemgjor ask som lillen klätt med fingerfärg.
    kärlekskuponger= Små urklippta kuponger som vi gjort själva som ger fri massage, slippa disk, osv

• miniGrynet
    babe23 skrev 2007-11-06 21:57:13 följande:
    jag har köpt en farsdags present till mina söners pappa fast vi inte längre är ett par... men jag anser att visst e det självklart att jag hjälper  dem att kunna fira sin pappa på farsdag oavsett hur vår relation ser ut idag. barnen e 5 o 3 så de fick välja presenten de vill ge.
    Det tycker jag är bra av dig!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden köper ni farsdagspresent till er sambo/make från era barn?