• Samsonia

Los Gigantes Teneriffa

Åker om knappt tre veckor till Los Gigantes med vår 7 månaders tjej. Ska bli helt underbart. Men det är en hel del att fundera på. Någon som varit där som kan ge lite tips om det resmålet? Undrar också lite om det här med blöjor och barnmat? Ska man ta med hemifrån eller köpa där?
    Har varit på Teneriffa tidigare men då i Palya las americas.

• Svar på tråden Los Gigantes Teneriffa
  • hotten

har inga direkta tips urtrist resemål.. men blöjor å barnmat hittar du i apoteken om du inte hittar de i affären..

• Samsonia
    hotten skrev 2007-11-06 23:31:53 följande:
    har inga direkta tips urtrist resemål.. men blöjor å barnmat hittar du i apoteken om du inte hittar de i affären..
    Ja jag har läst i tidigare trådar att du är VÄLDIGT missnöjd med det stället. har pratat med flera som har varit där, dock utan barn, som tycker det är kanon. Lugnt och mysigt. Du är den enda som jag har hört talas om som inte gillar det stället...
    Vi är ju ute efter avkoppling inte hålligång. Reser ju med ett spädbarnSkrattande 
    Tackar dock för tipsen!
  • hotten

ja smaken är ju baken, jag har bara hört en enda som pratat gott om stället å det var en här på fl (som jag inte känner)...
    de flesta andra tycker att det är sådär, men sämre å tråkigare än väntat å äckligt med så mycket kackerlackor som kryllar runt benen... fast kackerlackorna är ju dock bara på vissa platser de finns ju inte invasion överallt... å de jag pratat om i tidigare tråd var att vi just pratade om samma hotell å område..

nej någon som vill ha riktig hålligång väljer ju inte de resemålet heller

ha en skön semester...

• Samsonia
    hotten skrev 2007-11-07 18:32:03 följande:
    ja smaken är ju baken, jag har bara hört en enda som pratat gott om stället å det var en här på fl (som jag inte känner)... de flesta andra tycker att det är sådär, men sämre å tråkigare än väntat å äckligt med så mycket kackerlackor som kryllar runt benen... fast kackerlackorna är ju dock bara på vissa platser de finns ju inte invasion överallt... å de jag pratat om i tidigare tråd var att vi just pratade om samma hotell å område.. nej någon som vill ha riktig hålligång väljer ju inte de resemålet heller ha en skön semester...
    Nu är vi hemkomna och vi har haft en jätteskön semester! Vi är helnöjda alla tre. Såg inte en enda kackerlacka varken jag eller gubben och då tittade vi riktigt noga efter dem.... Hihi. Kanske var det kackerlacksår då du var där...
  • hotten

va skönt! nja kackerlacksår vet jag inte vet ju andra som oxå varit där å licka äckligt då.. fast det är klart de är ju inte överallt i en hel by

Svar på tråden Los Gigantes Teneriffa