• Anonym (metallisa)

Underlivet stinker av metall!

Min murva har intagit en hemsk doft. Det stinker av metall. Jag tvättar med vatten, parfymfri tvål och använder bomullstrosor. Ändå har det blivit så här.
    Jag har aldrig haft en svampinfektion och aldrig haft problem med flytningar. Har även klarat mig från könssjukdomar.
    Någon som har en aning om vad det kan vara?
    Det luktar ju även om jag är nyduschad.

/ Metall-Lisa (metallisa)

• Svar på tråden Underlivet stinker av metall!
  • MizzTez

Sorry, men jag kunde inte låta bli att fnissa när jag läste ditt inlägg!
    Metall?!?!
    Har du nån partner som du kan fråga?

• Anonym

Metall? Hmm, det måste ju lukta ngt annat??

• Loovi

Kan vara en bakterie infektion.. kan uppkomma bara sådär hux flux och lukta lite hur som helst. gå till en gynekolog och kolla upp det.

• Anonym (metallisa)

Ja, det luktar metall. Precis som att lukta på en nyckel eller ketchup. Det låter säkert väldigt konstigt, men det är vad det luktar. Killen tycker också att han känner lukten av metall. Det luktar inte illa, men väldigt annorlunda och doften är stark. Jag vill ju att det ska lukta murva och inte som något främmande föremål.
    Jag tänkte också i de banorna, att det skulle vara en bakterieinfektion alltså. Tycker att det är så pinsamt och utelämnande att gå till gyn. Får väl lov att ta mig i kragen och pallra mig dit. Blää...

• Loovi

Tyvärr så måste du nog det! Men det är juh skönt att få de fixat iaf, så de luktar murva som det ska igen :D
    Anonym (metallisa) skrev 2007-11-07 04:02:36 följande:

Ja, det luktar metall. Precis som att lukta på en nyckel eller ketchup. Det låter säkert väldigt konstigt, men det är vad det luktar. Killen tycker också att han känner lukten av metall. Det luktar inte illa, men väldigt annorlunda och doften är stark. Jag vill ju att det ska lukta murva och inte som något främmande föremål. Jag tänkte också i de banorna, att det skulle vara en bakterieinfektion alltså. Tycker att det är så pinsamt och utelämnande att gå till gyn. Får väl lov att ta mig i kragen och pallra mig dit. Blää...
  • Majjssan

Murva!! Ha Ha Ha, rolig benämning

Ring en gynekolog å kolla upp eller så kan du testa med Lactal från apoteket först.

• sagogrynet82

murva.. hihi *fniss* vad roligt!

• Anonym (Samma)

Gammal tråd men fick du reda på vad lukten berodde på? Mina luktar också metall och ibland är dom blodblandade, det beror inte på att mensen är på gång för jag ska inte ha mens förän om 2-3 veckor.

• Anonym (Anonymanonym)

Har du kopparspiral?

• Anonym (K)

Blod luktar ju lite metallaktigt, järn. Kanske din murva läcker massa röda blodkroppar eller nåt? 

• Anonym (Metal)

Vissa kvinnor har magnetiskt underliv och det testar man lätt genom att föra ett metallföremål mot sidan. Är slidan magnetisk är det naturligt att den doftar metall.

• Anonym (Metall)

Hej mina luktar också metall, är det normalt?

Svar på tråden Underlivet stinker av metall!