• Aprilia

Vilken är den dyraste barnvagnen???

Är lite nyfiken på hur mycket man kan betala som mest för en barnvagn här i sverige, och då menar jag inte specialdesignade i guld för diverse kändisar....utan jag menar vagnar som man kan se rulla omkring på stan!

Hörde om en som betalat 10000 för en vagn och då undrade jag förstås vad det kunde vara för vagn, dum som man är så frågade man ju inte!

Själv så betalade jag 8500 kr för en emmaljunga edge, men då räknar jag med tillbehören som åkpåse, skötväska, parasoll som jag köpte till.

• Svar på tråden Vilken är den dyraste barnvagnen???
  • Pallas

I övrigt så har jag ingen aning, vet bara att märken som Silver Cross anses vara lyxiga som tusan.

• Klatermaja

Runt det du betalade är det dyraste jag har hört talas om iaf. Kompisens Brio kombi kostade kring den summan. Skall kolla in och kika lite på bontis hemsida för allt annat de säljer är svindyrt så det skulle inte förvåna mig om jag kan hitta en värsting där...

• Aprilia

Ska inte kronans vagn vara ganska dyr, den är ju nyproducerad, någon som vet vad en sådan kostar?

• Petra Pontus mamma

Vår syskonvagn utan några som helst tillbehör, en Urban Jungle, kostar 10590 kr. Hutlöst men skitsnygg

• Aprilia

Petra pontus mamma:

Oj det var ju dyrt! Då förstår jag att den måsta vara ursnygg synd att du inte hade någon bild på den.

Ligger U J som kombi eller duo också på över 10000?

• Tripplis

mun urban jungle double kostade 8695 kr.. o de va bara vagnen.. sen kommer ligg del för 1900.. o åkpåsar mm mm mm mm..
    kalaset skulle sluta på ca 12000.. som tur e behövde ja bara vagnen.. men till hösten bli de 4000kr tillbehör..

ja såg en begagnad engelsk barnvagn på blocket förut.. han skulle ha 12 000... silver cross eller nått sånt där hette den..

sen har ja sett louie Vuitton har gjort en barnvagn hehe.. vågar inte ens tänka på va den kostar me tanke på att plånböckerna kostar flera tusen även nått annat sånt där märke hade gjort en vagn.. o bara vagnen gick på typ 15000kr NY..*ryser*

• Helena75

Hmm OTH trillingvagn är nog den dyraste. Kring 13000 utan tillbehör.

Svar på tråden Vilken är den dyraste barnvagnen???