black sun skrev 2007-11-07 13:14:53 följande:
Det händer en massa hemma hos mig och jag vill inte alls ha det/dem där..Hur gör man för att få bort det? Jag har testat att be dem försvinna men de håller sig bara borta ett tag.. De verkar inte vilja mig/oss nåt illa, men jag tycker ändå det är obehagligt..Ni som vet sätt, skriv dem här.. jag skulle bli mkt tacksam!Tack!
De va längesen jag gjorde detta men de har funkat på alla ställen jag har bott, och du behöver inte slänga något men de kan ju va som föregående skrev de kan vara en släkting. Ok ja om du vill kan du testa. Köp eller gör en kvast av björk,ljung eller ginst. Börja i hemmets högst belägna rum eller de som ligger längst in. Sopa dig baklänges igenom rummet mot dörren gör så fram mot ytterdörren där du med kraft sopar ut de, sen håller du den högt i luften skakar den 3 gånger och snurrar den motsols och säg andar flyr med vinden, bannlysta från min väg. sen ska man tända en rökelse. Ett tips ska du testa passa på när du e ensam de finns risk att folk tycker du e konstig. lycka till