• Victor

Tips för att öka chansen för ägget att fästa, allt är välkommet!!

Åhhh, vet att det inte finns något som helst vetenskapligt och att det beror på äggets inre programering och allt vad det är, men ändå! Skulle vara roligt att samla ihop lite tips inför mitt första FET (efter mitt första misslyckade IVF).

• Svar på tråden Tips för att öka chansen för ägget att fästa, allt är välkommet!!
  • förortsmamma

Bra fråga, jag puffar gärna lite om det är ok för dej TS.

• vill bli mamma i år

E-vitamin ska vara bra för det.

• JennyCB

Ju mer blodflöd men har i livmodern desto bättre. Promenader *läs shopping* bör funka.
    Fast det är ju  bara min teori

? ♥ ? Lukas ? ♥ ?
  • Joboli

Försök att inte dricka så mycket dryck som innehåller koffein. T.e.x kaffe, the, cocacola mm mm. Koffeinet gör så blodkärlen drar ihop sig och ger därmed sämre blodflöde.
    Livmodern behöver mycket blod och en bra genomströmmning.

När det gäller kaffe och hur mycket man får dricka, så finns det nog lika många svar som det finns läkare i sverige. Vissa säger att 3 koppar (sånna små tant koppar) om dagen är max, medans andra säger att det inte är något farligt... Men jag tror man ska vara  lite försiktig iaf.

Lycka till med ditt FET

♥ (¯`°?.¸ ♥ Hoppet är det sista som överger en.♥ ¸.?°´¯) ♥
  • Chana

nja jag har hôrt att E-vitamin ska vara bra sâ ät mycket nôtter och sânt.

• judo99

Jag ska få trombyl när jag gör mitt 2:a FET till veckan.

♥ (¯`°?.¸ ♥Bättre lycka nästa gång♥¸.?°´¯) ♥
  • Victor

Tack för alla svar! Känns som att man är kapabel att ta till sig vad som helst för att det ska lyckas!! /Victor

• Hjärtats Lust

jag gjorde ingenting, levde som vanligt och ändå så blev det ett   konstigt hur det kan bli FlörtSkrattande

• Felicia68

Jag har testat akupunktur och olika kinesiska örter nu under mitt 3:e försök och kort i taket - idag testade jag plus! Hoppas det håller i sig. Lycka till!

• Maria123

puffar lite, då jag tycker detta är väldigt intressant. Om det funkar är en annan femma. hihi.

JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL!
Svar på tråden Tips för att öka chansen för ägget att fästa, allt är välkommet!!