• Anonym (fcuk)
    Äldre 7 Nov 14:11
    64143 visningar
    61 svar
    61
    64143

    Har du tjej haft sex med flera killar samtidigt?

    Liten nyfiken bara...

    Har du tjej haft sex med flera killar samtidigt?

    I så fall, var det med din pojkvän eller med kompisar eller okända killar. Hur många var det?

    Var det på fyllan eller mer planerat?

    Gillade du det? Skulle du göra det igen eller var det bara en grej man gör en gång i livet?

    Killar som haft sex med flera tjejer samtidigt kan också svara.

    -----------------
    Själv är jag kille och har hittills bara haft sex med en tjej åt gången. Två tjejer skulle vara spännande men det är inte min stora dröm som det är för många killar. Jag skulle kanske känna mig lite obekväm med flera killar och en tjej men helt omöjligt skulle det inte vara.

  • Svar på tråden Har du tjej haft sex med flera killar samtidigt?
  • Khalan­draa
    Äldre 7 Nov 14:13
    #1

    Planerat, med partner och en bekant.
    Kommer säkert att hända igen.

  • Anonym (nope)
    Äldre 7 Nov 14:13
    #2

    Jag börjar komma upp i åren, och faktum är att jag aldrig nånsin ens skulle komma på tanken att ha sex med två eller tre män samtidigt. Aldrig. Sex har med kärlek att göra anser jag. Och då blandar man inte in folk utanför relationen. Jag vet att de flesta män inte håller med, och det finns ett fåtal tjejer som också skulle vilja ha sex med flera... men aldrig i livet för min del.

  • Anonym (ja)
    Äldre 7 Nov 14:17
    #3

    Har prövat och skulle gärna göra om det igen. Har haft både två och tre karlar i sängen samtidigt. Första gången var på fyllan, absolut inte planerat. Andra gången planerat med en två kompisar.

    Skulle dock inte kunna göra det när jag har ett förhållande med risk för svartsjuka osv.

  • Anonym (japp)
    Äldre 7 Nov 14:19
    #4

    Har aldrig haft flera när jag haft en partner...Skulle nog inte vilja det heller...Men under mina singeldagar provade jag flera gånger...Vid ett tillfälle var det jag och 5 killar...en annan gång var vi 2 tjejer och 2 killar....även varit jag och 2 killar....Gillar det helskarpt men vill inte dela sin sambo!!!!Räcka ut tungan

  • Anonym
    Äldre 7 Nov 14:19
    #5

    Nej, aldrig.

  • Anonym (japp)
    Äldre 7 Nov 14:19
    #6

    Glömde skriva en gång på fyllan resten nyktert...:)

  • Anonym (sfik)
    Äldre 7 Nov 14:19
    #7

    Jag har provat det två gånger, en gång när jag var i ett förhållande vilket ledde till att vi gjorde slut efter ett tag.

    Andra gången var jag singel och var med två killar samtidigt (dom var kompisar) och det var helt oplanerat, men ack
    så grymt det var.. Det kommer jag nog göra om, så länge jag inte
    är i ett förhållande :) Ena killen började jag dejta, men det vart som ingenting. Den andra killen är jag kompis med idag och vi umgås med gemensamma vänner :)

  • Bettan­spetta­n
    Äldre 7 Nov 14:23
    #8

    Ja med maken o en kompis, vi hade pratat om det länge, maken gjorde det för min skull, för att uppfylla en fantasi jag haft länge. Jag skulle gärna göra det igen om omständigheterna var rätt.. Vi har även pratat om att hitta en annan tjej att ha med, men nu är inte situationen rätt då jag är gravid...

  • Alpham­ale
    Äldre 7 Nov 14:30
    #9

    Shame ... on ... You

  • Khalan­draa
    Äldre 7 Nov 14:31
    #10
    Alphamale skrev 2007-11-07 14:30:39 följande:
    Shame ... on ... You
    Oh yes
Svar på tråden Har du tjej haft sex med flera killar samtidigt?