Jag hatar min jävla mamma!
Hon är så trög så det finns inte!
Om ett halvår fyller jag 30 och frågade pappa för en månad sedan om de kunde ta hand om vår lille på 3 år då för jag vill festa till det. Visst inga problem säger han. Jag har fixat lokal efter det och börjat bjuda in en massa vänner.
Nu idag ringer kärringjäveln och säger att det går nog inte så bra, för han når inte dörrhandtagen hos dem, hon snarkar och vaknar inte om han vill något.
Jag svarar att då behöver hon ju inte stänga dörren, snarkar gör vi med och vill han att vi vaknar så slår han på oss tills vi tittar upp.. nja, vi får nog fundera på det och återkomma senare men förmodligen kan vi inte..
Vad faann! Detta är första gången jag ens ber om barnvakt, jag har alltid ordnat det på annat sätt för att hon är speciell. Vi har inte ens varit ifrån över natten en enda gång. Just för att vi inte har någon som kan hjälpa oss. Farmor och farfar finns ingen och syskon har vi inga.
Det handlar om en natt, vi är på samma ort.. Men visst skit i det då, vi får ha en 3-åring med på festen som får se när mamma och pappa dricker sprit och blir fulla.. Jättekul!!!!
Detta är inte det enda hon gör för då hade jag inte brytt mig. Hon är en asocial, fobisk jävla idiot. och jag är så trött på att behöva försvara mig för att jag en enda kväll på 4 år vill ha fest utan att behöva tänka på mitt barn.
Nä, det blir en kul 30-års fest, nykter hemma framför tvn som vanligt. Yippie!!!